Od strony produkcyjnej, III kwartał upłynął głównie pod znakiem prac nad prototypem Barn Finders 2. W oparciu o
doświadczenia z pierwszej części już na etapie preprodukcji budujemy strukturę gry tak, aby umożliwić jej dalszą rozbudowę
– zarówno poprzez potencjalne DLC, jak i porty konsolowe, wraz ze wszystkimi związanymi z nimi wymaganiami technicznymi.
Jednocześnie prace te pozwalają nam rozwijać solidną, modułową architekturę symulatorową, która w przyszłości może stać
się fundamentem dla nowych projektów z tego segmentu, znacząco skracając czas ich preprodukcji.
Ze względu na prowadzone rozmowy z zainteresowanymi wydawcami, w chwili obecnej nie publikujemy jeszcze nowej strony
Steam ani materiałów prezentujących aktualny postęp. Naszym celem jest przygotowanie całości tak, aby moment debiutu
strony i pierwszych materiałów wywołał maksymalny efekt marketingowy – zarówno wśród graczy, jak i potencjalnych
partnerów. Tworząc Barn Finders 2 cały czas pozostajemy wierni wartościom, które stanowiły fundament popularności
pierwszej odsłony gry jednak pracujemy również nad nowymi elementami których oczekiwali gracze a nie zostały one
zaimplementowane wcześniej. Wierzymy ze całokształt naszej pracy zaprezentuje jakosc, ktora pozwoli wejść serii na wyższy
poziom, trafi w gusta naszego community oraz sprosta oczekiwaniom nowych odbiorców.