Forum Giełda +Dodaj wątek

.........................BARLINEK ....................

Trumna na BARLINKU gdzie chodzik księżycowy spadek (według fal Eliota) do 20 gr zapowiedział ? - ... a tam zaraz po tych jego WIZJACH kilkadziesiąt % w górę wywaliło na 1,20 zł i wyżej !!! : ).

*** NUMER 1 analiz ...... mistrzunia od fal Eliota

dostaniecie to co wam zapowiadałem od dawna
Autor: ~chodzik księżycowt [89.68.164.*], 2013-05-14 09:53
Czyli, dobre deski na trumnę ! Dawno mnie tu nie było, co nie znaczy, że nie obserwowałem kątem oka wykresu Barlinka. Ci co mnie znają wiedzą od dawna jak źle postrzegam tą spółkę i jak mroczną drogę ma przed sobą . Wiecie, że jestem znakomitym technikiem. Wiele razy bardzo precyzyjnie, przed czasem
...ostrzegałem WAS przed tąpnięciami. Cały czas papier ten jest w trendzie długoterminowym spadkowym ...
...Szybki i potężny impuls spadkowy, który powinien znaleźć wsparcie w okolicach 0.20 zł.
... Co zalecam ?
Wyjście w fali ,,E,, trójkąta nawet ze stratą. Ci co chcieli kupić powinni się nad tym krokiem bardzo poważnie zastanowić a wierzcie mi lepiej się zabić własną pięścią niż dać żywcem pochować.
Pozdrawiam serdecznie
Chodzik Księżycowy
Najlepszy analityk techniczny na forum Bankiera.

https://www.bankier.pl/forum/temat_dostaniecie-to-co-wam-zapowiadalem-od-dawna,12789458.html

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.