ze strony arrinery:
Absolwent Wydziału Mechaniki Politechniki Wrocławskiej, na kierunku Mechanika i Budowa Maszyn. Następnie studia doktoranckie i obrona doktoratu z zakresu dynamicznych obciążeń skupionych struktur trójwarstwowych.
Od ponad 10-ciu lat mieszka w Austrii i pracuję dla motor-racing’u i przemysłu lotniczego. Odpowiedzialny był za obliczenia układów zawieszeń i przeniesienia napędu dla większości zespołów F1 oraz DTM, prototypu Bugatti Veyron. Zajmował się zagadnieniami wytrzymałości struktur bezpieczeństwa (roll cage) pojazdu startującego w BTCC oraz analizami typu crash test. Brał udział w pracach nad pojazdem LMP1 Epsilon Euskadi (analizy wytrzymałościowe zawieszenia i układu przeniesienia napędu, bell-housing, kabiny – monocoque). Ostatnio współpracował z firmą GTA nad jej supersamochodem Spano (obliczenia układu zawieszenia, optymalizacja topologi wybranych podzespołów pod kątem technologii wytwarzania, analizy przekładkowych-trójwarstowych paneli struktury nośnej nadwozia). Zajmował się również obliczeniami wytrzymałościowymi i optymalizacją kół zębatych, wałków, wodzików a głównie obudów skrzyń biegów pojazdów kategorii TC2000, F3, LMP2 itp. Uczestniczył w pracach nad prototypem pojazdu o napędzie elektrycznym opracowywanym obecnie przez AMG – Mercedes-Benz SLS AMG E-cell.