Forum Giełda +Dodaj wątek

9 proc. spadek wartości rynku reklamy

Zgłoś do moderatora
Wartość polskiego rynku reklamy telewizyjnej w pierwszym kwartale roku 2013 najprawdopodobniej spadła o ok. 8,9 proc. w porównaniu z pierwszym kwartałem roku 2012. Taką informację napotkać możemy w skonsolidowanym raporcie okresowym Grupy TVN za styczeń, luty i marzec:

http://www.finweb.pl/firmy/media/8080-tvn-zakonczyl-kwartal-ze-strata
  • 9 proc. spadek wartości rynku reklamy Autor: ~mirko

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
TVN 0,00% 19,92 2015-09-22 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.