Hyperion uruchamia sieć komórkową Hyperfonia
29 lipca działalność rozpoczyna Hyperfonia, abonamentowa sieć komórkowa grupy Hyperion. Wykorzystuje ona model MVNO, obejmuje cztery plany taryfowe i jest skierowana przede wszystkim do klientów indywidualnych.
Wirtualną sieć komórkową Hyperfonia grupa Hyperion uruchamia w ramach porozumienia z Orange obejmującego dostarczanie usług i dostępu do infrastruktury. Hyperfonia oferuje cztery plany taryfowe skierowane głównie do klientów indywidualnych, zwłaszcza tych korzystających już z usług grupy Hyperion. – Liczymy, że ok. 15 proc. naszych obecnych abonentów skorzysta z nowej sieci, a liczba aktywnych kart w 2013 roku sięgnie w niej 50 tys. – opisuje Marek Południkiewicz, prezes zarządu spółki.
Wprowadzeniu sieci na rynek towarzyszy promocja, w której przy zakupie pakietu kilku usług grupy Hyperion otrzymuje się zniżki na telefon, dodatkowe pakiety bezpłatnych minut oraz obniżki abonamentu i stawek na rozmowy. W pierwszej kolejności oferta Hyperfonii będzie dostępna w 10 regionalnych biurach obsługi klienta Hyperionu, a do końca września zostanie wprowadzona we wszystkich takich placówkach. Ponadto abonentem nowej sieci można zostać, kontaktując się z regionalnymi przedstawicielami handlowymi firmy.