A teraz prubują na kolejnego chińczyka złapać ulice hehehe na Trupa Ursusa tylko mają problem bo na giełdzie już wszyscy wiedzą i nie tykają tego Trupa a ulica niech daje się ubierać dalej stracą tylko 99% kasy :) bo niebawem Likwidacja :)
Ta firma to dobry przekręt. Kolejny wałek z chinczykami nie dał im duzego zarobku bo ludzie zmadrzeli. Ta firmą powinna sie zajac prokuratura ale wiecie jak jest.
Pisałem że to Trup Ursus i tutaj podawane były infa tylko po to by wywalić akcje ulicy stąd podawali lipne infa aby tylko pozbyć się akcji tego Trupa bo wiedzieli że to koniec tego Trupa Ursusa !! teraz KNF powinno jak najszybciej to wywalić z GPW aby inni już nie potracili kase tutaj !!
Brawo Gdynianin! Wiedziałem od dawna że URS to festiwal manipulacji, ale że tego aż tyle było!
Do tego dochodzi cyrk nieudacznictwa restrukturyzacyjnego.
Najlepsze jest jednak to, że są chętni na kupowanie bezwartościowych akcji bankruta którego głównym właścicielem jest bankrut. A potem jak zwykle będzie płacz i liczenie strat.
Nigdy już nie kupię Polskiego produktu - skoro Państwo Polskie doprowadza, dopuszcza Polskiego producenta do upadku John Deer, Class, New Holland a Sąd Polski, pomaga im w tym ,to właśnie ci gracze wyeliminowali Ursusa, brawo udało się zgnoić polską firmę, pytam się gdzie jest Minister Rolnictwa, Prezydent , Sasin - ci nie mają wogóle kontroli nad tym co się dzieje z polskimi firmami i nie reagują.,,
Akcjonariuszom Ursusa należy się odszkodowanie od Skarbu Państwa na podstawie art.77 Konstytucji RP i art.47 Karty Praw podstawowych UE z tego względu, że w Polsce wbrew obowiązkowi z art.5 ust.1 rozporządzenia UE 167/2013 od 1 stycznia 2016r do 1 lipca 2023r nie było wyznaczonego organu nadzoru rynku ciągników rolniczych. Wobec tego prawo konkurencji krajowego producenta URSUS S.A. stale było naruszane między innymi przez udostępnianie na rynku ciągników marki MTZ Belarus bez ważnych świadectw homologacyjnych i nie spełniających norm emisyjnych Unii. Nie wyznaczenie tego organu potwierdzał Minister Infrastruktury w odpowiedziach na interpelacje poselski oraz Prezes UOKiK w odpowiedziach na dostęp do informacji publicznej. RP nie realizowała też w tym zakresie obowiązków wynikających najpierw od 29 kwietnia 2009r z mocy art.46 dyrektywy 2007/46/WE a następnie z art.72 ust.1 rozporządzenia UE 167/2013 w sytuacji naruszania zakazu określonego w art.72 ust.2 lit. f) rozporządzenia 167/2013 co odpowiada zakazowi z art.70g ust.1 prawa drogowego. Takie nielegalne ciągniki następnie były rejestrowane z rażącym naruszeniem prawa przez wydziały komunikacyjne co znajduje potwierdzenie już w 16 orzeczeniach WSA w Szczecinie. Można się z nimi zapoznać na stronie cbosa nsa. Ostatnia sprawa o sygnaturze II SA/Sz 737/23 . W taki sam sposób na rynek RP trafiło nielegalne w latach 2009-2023 ponad 15 tysięcy fabrycznie nowych ciągników MTZ Belarus w segmencie mocy 76-156KM , który stanowił główny segment produkcji URSUSA. Udział nielegalnych ciągników w rynku polskim w tym segmencie sięgał w latach 2009-2011 i 2018-2022 40%. Poza tym są też inne niedopełnienia obowiązków określonych w prawie Unii, których nie zrealizowała RP poprzez zaniedbania ze strony Ministra Infrastruktury, który jest odpowiedzialny za prawidłową realizację rozporządzeń szczególnych harmonizowanego prawa Unii. Jeśli kogoś temat zainteresuje to proszę o komentarz , możemy nawiązać kontakt