• Re: AAL TFE Autor: ~Kwaśny [5.60.71.*]
    Uff, 51 wpis. Ostatni. 50 wpisów miał mieć z założenia projekt, w który zamierzałem sprawdzić możliwość analizowania przy pomocy TFE "w ciemno". Tylko na podstawie wykresu. Nie słyszałem o firmie wcześniej i nie znam jej nadal. Z tytułów postów na forum wywnioskowałem, że działa on w branży lotniczej. I tyle. Akcji nie miałem więc analiza było pozbawiona jakichkolwiek emocji. Dzisiaj ten projekt dobiegł końca. Nie dyskutuję z innymi sposobami numeracji fal ani ich nie oceniam. Wnioski wyciągnięte z projektu pozostawiam dla siebie. Życzę powodzenia. W górę czy w dół? Tradycyjnie zobaczymy.
  • Re: AAL TFE Autor: ~zielonylas [188.146.44.*]
    I ty to nazywasz projektem, te parę kresek zmienianych na bieżąco do zmiany kursu, nie bądź gościu bezczelny. Projektant z ciebie chyba wioskowy.
    @dovado: "Tak dewagując to 4,57 może zakonczyc cała strukture korekcyjną"
    Tylko który pomyleniec będzie sprzedawał po tym kursie? 
  • Re: Która to fala ? Nie wie nikt :) Autor: ~dovado [94.254.146.*]
    Dr Arek ja tak samo oznaczam fale jak ty o czym pisałem na tym watku .
    https://www.bankier.pl/forum/temat_re-aal-tfe,24914245.html
    i też sadze że była już pierwsza fala impulsu .
    https://www.bankier.pl/forum/temat_re-aal-tfe,24999329.html
    Problem kurs idzie tak jak oznacza to Kwaśny .
  • Re: Która to fala ? Nie wie nikt :) Autor: dr Arek [185.55.65.*]
    Myślę, że dopiero wyniki finansowe wszystko rozstrzygną.

    Jeżeli fundamentalnie masz rację i spółka jest niedowartościowana, to jedziemy do góry od razu. Jeżeli nie, poczekamy. Ja jestem cierpliwy z tymi falami i kupuję teraz zarówno na spadkach jak i na wzrostach :)

    Tutaj wskaźniki faktycznie wskazują na silne fundamenty: http://www.biznesradar.pl/rating/AVIAAM
    No i wycena porównawcza w biznesradar daje cenę akcji aż 13,35zł.

    Ja jednak wierzę tylko w kreski. Średnia SA200 jest rosnąca i trend średnioterminowy identyfikuję jako rosnący.
  • Re: Która to fala ? Nie wie nikt :) Autor: ~misiek [185.46.212.*]
    Odnośnie wyników to spodziewacie się ich 16.08.2017 tak jak jest publikowany raport za 1 półrocze na AVIA SG ?
  • Re: Która to fala ? Nie wie nikt :) Autor: ~dovado [94.254.144.*]
    Tak powinny być w tym terminie a z ciekawostek Aviaam miała pośredniczyć w sprzedaży 2 A321 przechowywanych w Kownie do czarterowej lini rosyjskiej Azur Air o czym pisałem w czerwcu Do trasakcji jednak nie doszło gdyż okazało się że przewożnik ma trasy bardzo obłożone i potrzebuje większych maszyn dla lotów do Turcji i Hiszpanii z bazy lotniczej w Domodedovo . Loty są w 100% wyprzedane, więc nowo dostarczony Boeing 737-800 będzie mógł przewozić aż 756 pasażerów.Drugi taki sam ma być dostarczony do końca miesiąca

    Numer boczny Boeinga to VP-BYB. Według otwartych źródeł, to Boeing 737-800 ma 17,2 roku życia. Jedyną rzeczą która nas może zainteresować to to że samloty wcześniej pracowały w lini Air China i Aviaam która otrzymała pozwolenie na handel samolotami w Chinach może zaczeła wreszcie handlować używanymi starszymi samolotami wycofanywanymi z tamtejszego rynku ..
  • Re: Która to fala ? Nie wie nikt :) Autor: ~2znaki [82.177.158.*]
    Dovado, jak dzisiaj wygląda wypłacalność mniejszych linii lotniczych w Rosji? 2 lata temu było bardzo trudno - upadek Transaero, nieregularne spłaty rat leasingowych, przypadki wycofywania sprzętu przez leasingodawców (zdaje się z Air Yakutia). Ropa w końcu jest ciągle dość nisko ....
  • Re: Która to fala ? Nie wie nikt :) Autor: ~dovado [66.102.9.*]
    Jeśli tylko pośredniczy w sprzedaży to wogóle nie ma problemu wtej chwili w Rosji powstają nawet nowe linie Nie da się ukryć że Trasareo zaniżała ceny żeby przejąć jak najwięcej pasażerów doprowadzając do wojny cenowej .Drugie spadek wartości rubla z powodu restrykcji za zajęcie Krymu spowodował że za dolara do zapłaty rat leasingu trzeba było zapłacić dwa razy więcej a władza nie pozwalała na dwukrotny wzrost cen biletów .Doszły zamachy w Libii zatarg z Turcją zestrzelenie samolotu strajki w grecji brak ruchu turystycznego zrobił swoje .Sytuacja się unormowała wrócił ruch na Krym Turcję nie ma wojny cenowej rubel nie spada .Widzimy z każdym miesiącu wzrost ruchu pasażerskiego a linie lotnicze mają się dobrze widzimyto również u nas po raz pierwszy PLL LOT uzyskał 300mln pln zysku
  • Re: Która to fala ? Nie wie nikt :) Autor: ~2znaki [82.177.158.*]
    Jeśli ma wyleasingować airbusa do Yamalu, to nie może nie mieć znaczenia, poza tym rosyjskie linie lotnicze to jak do tej pory główny target ich biznesu. Swoją drogą bardzo zręcznie albo szczęśliwie udało im się w 2015 uniknąć wpadek, np takich jakie miał VEB Leasing. Oby tak dalej.
  • Re: Która to fala ? Nie wie nikt :) Autor: ~dovado [94.254.144.*]
    Masz racje Aviaam może nie miała dobrego wyniku ze sprzedaży samolotów w 2015 roku ale poradziła sobie bardzo dobrze Miała nosa że nie leasingowała dla Trasareo ale pewno by sobie poradziła bo w przeciwieństwie do VEB Leasing ma kontakty i przedstawicielstwa nie tylko w Rosji . Jeśli chodzi o Yamal to Aviaam wspólpracuje z nimi od 2011 początek istnienia Aviaam i leasinguje dla nich już w tej chwili 5 Bombardierów CRJ 200 LR i współpraca układa sie dobrze .Dane samolotów wystarczy kliknąc na rejestracje .
    VP-BBA
    VQ-BSA
    VQ-BSB
    VQ-BPD
    VQ-BPB
     
[x]
AVIAAML -10,45% 4,20 2018-07-12 16:28:39
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.