II. KOMENTARZ ZARZĄDU NA TEMAT CZYNNIKÓW I ZDARZEŃ MAJĄCYCH WPŁYW NA
OSIĄGNIĘTE WYNIKI FINANSOWE
Na koniec czwartego kwartału 2011 roku przychody netto ze sprzedaży Spółki za okres od początku
bieżącego roku obrotowego osiągnęły poziom blisko 11 769 tys. zł. i były ponad czterokrotnie wyższe
niż zrealizowane w analogicznym okresie 2010 roku. Przychody netto ze sprzedaży Spółki
wygenerowane w samym czwartym kwartale 2011 roku wyniosły prawie 3 108 tys. zł, co
odzwierciedla kontynuację trendu ich dynamicznego wzrostu utrzymującego się z okresów
poprzednich.
Osiągnięte wyniki finansowe Spółki odzwierciedlają skuteczność operacyjną jej działania oraz
efektywność prowadzonej współpracy z wcześniej pozyskanymi, jak również nowymi
reklamodawcami.
Wysokość wygenerowanego przez Spółkę na koniec czwartego kwartału 2011 roku zysku netto
wyniosła ponad 3 299 tys. zł. Wskaźnik rentowności zysku netto Spółki na koniec 2011 roku
ukształtował się na poziomie 28%. Osiągnięte przez Spółkę wyniki na koniec analizowanego okresu
oznaczają dynamiczny wzrost ich poziomu w porównaniu z analogicznym okresem roku
poprzedniego, w którym Spółka wygenerowała 46 tys. zł zysku netto przy rentowności zysku netto na
poziomie 2%.
W zakresie infrastruktury POS TV Spółka w raportowanym okresie koncentrowała swoje działania na
modernizacji i rozbudowie instalacji w sieciach handlowych Delikatesy Alma, Piotr i Paweł oraz
Tesco i w rezultacie zwiększając liczbę zainstalowanych monitorów o ponad 200 sztuk.