Troszkę podsumowania:
Przydałoby się krótkie podsumowanie raportu za miniony kwartałPrzychody kwartał do kwartału - było 266.000 zł,
jest 1.955.000 zł - wzrost 735%Przychody po 9 miesiącach - było 812.000 zł,
jest 2.688.000 zł - wzrost 331%Zysk netto kwartał do kwartału - była strata -3.397.000 zł,
jest zysk 1.496.000 złZysk netto po 9 miesiącach - była strata -3.411.000 zł,
jest zysk 2.831.000 złAktywa - było 14.008.000 zł,
jest 16.264.000 złZobowiązania razem - było 5.306.000 zł,
jest 4.720.000 zł, zmalały w kwartał o 586.000 złWartość księgowa na akcję - było 6,4 zł,
jest 8,49 zł - wzrost ponad 32%Koszty ogólnego zarządu - zmniejszyli je z poziomu 509.000 zł do 401.000 zł
(to jasno pokazuje, że idą na pewniaka w ramach programu motywacyjnego, podobnie jak kiedyś zrobiła to ekipa 11 Bit Studio. Wiedzieli, że stworzą mega gry i więcej zarobią na programie motywacyjnym, niż zwiększanym wynagrodzeniom)
Środki pieniężne na koniec kwartału - było 605.000 zł,
jest 1.447.000 zł - wzrost 239%Wielu z Was się pyta skąd prócz APPLE, Arabów i BoomPick spółka ma przychody i zyski. Spółka jakiś czas temu stworzyła narzędzie "Cherrystream" - (
Cherrystream – inteligentny system wspierający powstawanie gier umożliwiających interakcję pomiędzy streamerem, publicznością a środowiskiem gry. Celem projektu Cherrystream jest opracowanie kompleksowego systemu do produkcji gier wideo, dzięki któremu będą one umożliwiać interakcję pomiędzy streamerem, publicznością oraz środowiskiem gry. W skład systemu wejdą trzy główne elementy:- SDK pozwalające deweloperom gier implementować Cherrystream w łatwy i bezawaryjny sposób
- Aplikacje klienckie pozwalające streamerowi i publiczności na wzajemną komunikację
System wykorzystujący algorytmy maszynowego uczenia i pozwalający na udzielanie warunkowych donacji)
Spółka udzieliła kilka licencji tego narzędzia i zarabia dzięki temu.
Reszta pieniędzy, tych największy płynie od:
-
Electronic Gaming Incubator Company z siedzibą w Rijadzie - dla których spółka tworzy dwie gry- APPLE INC - jedna gra dla nich- BoomPick - kilka gier, w tym jedna już w IV kwartalePrzychody ze sprzedaży gier w III kwartale - było 266.000 zł,
jest 1.690.000 zł - wzrost 635%Przychody ze sprzedaży usług w III kwartale - było 0, jest 265.000 złUSA - przychody -1,027 mln zł, było 22 tyś. zł
Polska - przychody -0,32 mln zł, było 35 tyś zł
UAE - przychody 0,52 mln zł, było 0
Wielka Brytania - przychody - 58 tyś zł, było 0
W III kwartale 2022 roku Spółka zidentyfikowała następujących największych odbiorców:
•APPLE INC.- przychody w kwocie1018 tys.PLN,
•Electronic Gaming Incubator Company - przychody w kwocie 524tys.PLN,
•Boompick Games sp.zo.o.- przychody w kwocie 299 tys zł
Pozdrawiam