Niebawem podadzą info o kontrahencie dla systemu naEKRANIE.pl i wszystkim się otworzą oczy. Teraz ładnie wciągają batoniki (na coraz niższych poziomach) od leszczy z rozwolnieniem i to mi się podoba :))) Wybicie nadchodzi.
A wiesz co mi się wydaje. Oczywiście nie musi się spełnić, takie spekulacje:
1. Porządkują aktywa pod Screen Network (stąd info o naekranie). 2. Przed nami zmiana nazwy spółki na kojarzącą się z reklamą cyfrową 3. Być może nowi inwestorzy lub przejęcie spółki za spore pieniądze 4. Wezwanie na resztę akcji
wlasnie chcialem to napisac, tak to wyglada, jak juz bedzie tylko jedna dzialalnosc, mozna szukac inwestora, ktory jest zainteresowany konkretnie tym tematem, a nie satelitami. Oby sie ziściło
Skupywanie wcześniej znacznych pakietów przez głównego akcjonariusza też może o tym świadczyć, tylko trzeba sobie zdać sprawę że to może potrwać. Nie będzie to proces szybki raczej bo i po co się spieszyć. Jeżeli rynek reklamy zacznie znowu rosnąć po pandemii to Screen Network będzie jeszcze lepiej wyceniany i sprzedaż pójdzie po dużo wyższej cenie.