Przyjdzie i na to czas. Co kilka dni jakieś poważne info - nawet przy najgorszym sentymencie względem spółki, w końcu rynek nie wytrzyma i ludzie zaczną kupować. A wtedy każdy będzie się bał, że nie zdąży - i znowu będzie wystrzał w jakieś nierealne wyceny (i potem płacz, że ktoś kupił dwa razy drożej niż jest sens)
W związku z licznymi Państwa pytaniami dotyczącymi premiery gry Chernobylite w lipcu 2021 pragnę wyjaśnić, że nie wynika to z żadnych opóźnień związanych z jej developmentem. Jest to decyzja czysto biznesowa opierająca się na następujących przesłankach: • Chcemy wydać PC i konsole ( Xbox i PlayStation to dodatkowo prawie 200 mln potencjalnych klientów) dokładnie w tym samym czasie, żeby uzyskać maksymalną synergię działań marketingowych w mediach. Zasięgi i widoczność uzyskane przy równoczesnej premierze na wszystkie główne platformy są nieporównanie większe niż w przypadku ich rozbicia w czasie. • W maju będą miały miejsce premiery dwóch dużych tytułów w podobnym klimacie, czyli Resident Evil i Days Gone. Usilne staranie się o premierę w tym samym czasie generowałoby dodatkowe koszty i miałoby na pewno negatywny wpływ na wielkość sprzedaży. • Corocznie, w czerwcu na Steam uruchamiana jest letnia wyprzedaż, która negatywnie przełożyłaby się na sprzedaż wersji PC (casus wydania Get Even przez Bandai Namco w czerwcu 2017). Dodatkowo pozostały czas wykorzystujemy na bardzo staranne doszlifowanie gry i przygotowanie dużej ilości dodatkowego contentu. Będzie on wykorzystywany do stymulowania sprzedaży w kolejnych miesiącach po premierze. W międzyczasie przygotowujemy grę do wydania na kolejnych platformach, o których będziemy informować niebawem.