• Jakiego brokera polecacie? Autor: ~Martin [89.64.93.*]
    Cześć,
    zdecydowałem, że chcę założyć wreszcie konto realne u brokera. Na razie będę chcę inwestować (czy też "grać") bardzo niewielkimi kwotami, bo jestem początkujący (planuję wpłacić 1000-1500 zł). Jaki broker będzie najlepszy? Widzę jakieś zestawienia czy rankingi (np. https://www.najlepszybroker.pl/ranking-brokerow-forex/ czy https://www.brokerzy-forex.pl/), ale boję się, że się natnę. Co polecacie dla początkującego?
  • Re: Jakiego brokera polecacie? Autor: ~Gloniojad [194.183.55.*]
    Na początek ja wybrałem ponad 1,5 roku temu TMS a kilka miesięcy później XTB (bawię się w waluty na forexie) - w sumie oba są ok, maja wszystkie wymagane pozwolenia - wystawiają PIT do rozliczenia za zakończony rok. Są oczywiście różnice takie jak spread i koszty swap w zależności od produktu ale spoko mogę je polecić (ja jestem zadowolony), kilka dni temu wypłaciłem z obu serwisów kasę na podatek i małą "nagrodę" bo poprzedni sezon zakończyłem na plusie. Wypłaty dotarły bez problemu.
  • Re: Jakiego brokera polecacie? Autor: ~Martin [89.64.93.*]
    Bardzo dziękuję za rzetelne informacje. A czy korzystałeś może z eToro, albo znasz jakiegoś zaufanego brokera gdzie dostępny jest social trading?
  • Re: Jakiego brokera polecacie? Autor: ~nbp [188.146.0.*]
    Najlepsze spready ma alior trader, ale drogie swapy, wiec dlugie trzymanie par walutowych boli, plus ze nie bankowy pewny broker , wiec sie nie zawinie, plus ze maja obsluge w eur i usd, jedyny broker dzialjacy w piatek do 23.00 , a wplaty i wyplaty instatant z kont walutowych w alior banku za free

XTB ma gorsze spready, ale lepsze swapy, plus ze maja obsluge w eur i usd

Bossa ma najgorsze spready, ale swapy podobne jak w xtb i konto tylko w smieciowym pln