zadałem też parę dodatkowych pytań P. Karbowskiemu.
Witam!
Na wstępie chciałem pogratulować udanej Premiery Prologu ASC. Z opinii użytkowników niezadowolonych, oprócz nie dokońca precyzyjnego tłumaczenia na język Mandaryński, przeczytać można przede wszystkim "problemy" ze zrozumieniem gry. Sam gram dużo w gry, testowałem również prolog ASC, gra wydaje się bardzo skomplikowana, czy zamierzacie skupić się na poprawie odbioru gry, zwłaszcza na początku zetknięcia się z nią poprzez bardziej rozbudowany/poprawiony samouczek ? Co jeszcze uważają Państwo, że należy poprawić ?? Kiedy możemy mniej więcej spodziewać się premiery ACS? Czy wyjdzie jako pełna gra czy w trybie EA ?
odpowiedz:
Witam, poprawiamy gre i bierzymy do serca aby dodać prosty i przejrzysty samouczek , aktywną pauzę
A jak się widzicie, a może macie taką wiedzę, przy jakich projektach współpracują? W ostatnim raporcie CFG ja wyłapałem tylko wzmiankę przy projekcie Y.
Chodzi o to że projekt X jest w całości realizowany przez Cfg natomiast Y w części prawdopodobnie również przez slitherine. Obydwa natomiast są wydawane przez Slitherine