• Świeżutki artykuł powynikowy Autor: ~kuqe [213.216.91.*]
    https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/platige-image-poprawilo-wplywy-dzieki-kontraktom-zagranicznym-na-animacje
  • Re: Świeżutki artykuł powynikowy Autor: ~fanpli [89.64.70.*]
    faktycznie dobry artykuł w pigułce podsumowujący ubiegły rok bilansowy
    https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/platige-image-poprawilo-wplywy-dzieki-kontraktom-zagranicznym-na-animacje
    platige przygotowując się do ip ponosi niemałe koszty bycia na topie w serwisie ale,
    też ta technologia będzie miała zastosowanie w ip
    przed pojawieniem się pierwszych efektów z obszaru gry i serialu już trzeba generować niemałe wydatki
    nie każdy na to zwraca uwagę, ale w raporcie w rubryce ''krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe''
    jest to ujęte - ok 2,7 mln pln co oczywiście przekłada się na zysk netto...
    >>>warto nad tym się zastanowić, inwestorzy którzy widzą w platige potencjał i realizację strategii nie powinni podchodzić
    do analizy fundamentalnej w sposób historyczny, a estymować pewne zdarzenia w tym i przyszłym roku, moim zdaniem jest sprzeczność w oczekiwaniu rewelacyjnych wyników w serwisie i jednocześnie mocnego zaangażowania się w ip takiego aby odnieść
    spektakularny sukces!
    z czasem jednak można liczyć na wypracowanie modelu hybrydowego o efektach synergii
    po prostu ta mieszanka będzie dobrze działać
    cyt
    ''W pozycji Krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe -"Koszty prac rozwojowych" prezentowane są wartości nakładów poniesionych przez Spółkę dominującą w związku z podjęciem w 2020 r. prac nad rozwojem m.in. wewnętrznych narzędzi usprawniających realizacje przyszłych projektów sprzedażowych poprzez automatyzację i standaryzację wymiany danych i informacji pomiędzy zespołami graficznymi w Działach. W ramach prac tzw. „Pipeline” zgodnie z prowadzoną wewnętrzną dokumentacją projektową można wymienić m.in. aktualizacje narzędzi standaryzujących zapisywanie, odczytywanie czy też publikowanie bieżących wyników pracy grafików, zgodnie z przyjętymi konwencjami dotyczącymi kategoryzacji, formatów plików, nazewnictwa i ich wersjonowania czy też stworzenia infrastruktury optymalizującej wydajności farmy renderingowej. Innym przykładem realizowanego projektu rozwojowego są prace nad aplikacją desktopową dla reżyserów sesji Motion Capture, która pozwalać będzie na szybki przegląd nagranych wideo referencji i oznaczenie nagrań, które nadają się do dalszych etapów produkcji. Dzięki wdrożeniu możliwe będzie uzyskanie szybszego przepływu informacji pomiędzy reżyserem, a zespołem odnośnie zakresów nagrań, które mają trafić do czyszczenia / odszumiania i dalszych etapów produkcji oraz zmniejszenie kosztów czyszczenia nagrań mocapowych przez firmę zewnętrzną, poprzez lepszą selekcję fragmentów nagrań do dalszego użytku. Spółka prowadzi również prace rozwojowe w ramach Technologii Virtual Production, które polegają na zestawieniu istniejących i dostępnych narzędzi oraz technologii w nowatorski sposób tworząc proces technologiczny, który pozwala na połączenie w czasie rzeczywistym grafiki komputerowej z fizyczną scenografią planów zdjęciowych i aktorami. Dzięki zastosowaniu technologii wykorzystywanych w game’ingu i produkcji telewizyjnej w sposób odbiegający od ich codziennego zastosowania, przygotowane grafiki i animacje w technologii Virtual Production mogą być wyświetlane w czasie rzeczywistym w różnych warunkach i na różnych powierzchniach np. w greenbox, ekranie LED, ale również jako AR (augmented reality). Niewątpliwą korzyścią związaną z wykorzystaniem tej technologii jest mniejsza liczby osób pracujących na planie co pozwalają zmniejszyć ryzyko związane z realizowaną produkcją w czasach pandemii COVID-19. W opinii Spółki koszty poniesione na powyższe prace rozwojowe przyniosą w przyszłości wymierne korzyści ekonomiczne przewyższające poniesione nakłady. Koszty o których mowa w zadaniu poprzedzającym odnoszące się do powyższego opisu związane są wyłącznie z wynagrodzeniami pracowników uczestniczących bezpośrednio w działaniach rozwojowych.''

  • Re: Świeżutki artykuł powynikowy Autor: ~fanpli [89.64.70.*]
    https://strefainwestorow.pl/wiadomosci/20210322/grupa-kapitalowa-platige-image-opublikowala-raport-za-rok-2020
  • Re: Świeżutki artykuł powynikowy Autor: ~Ocb [5.173.229.*]
    Fan, co by nie gadać to akurat sprzeczność jest często jak piszesz. Zerkałem sporadycznie na forum i zawsze spółkę chwaliłeś pod niebiosa. Za każdym razem z innych powodów. Jak nie było tematu gry to wyniki miały rosnąć z innych powodów, a ciagle mniej więcej stało wszystko w miejscu. Teraz jest temat gry, wiec historia już ma się nie liczyć. Jak gra nie wypali i będą gadali o produkcji komiksów to będziesz piał z zachwytu i znowu obiecywał gruszki na wierzbie. I tak w kółko. Nie twierdze, ze coś nie wypali, bo sam mam kilka groszy, ale bądź przynajmniej konsekwentny w komentowaniu rzeczywistości. Ja po tym co widziałem przez ostatnie lata mam prawo czuć niepewność. I wcale nie widzę w prezesie zbawcy.
  • Re: Świeżutki artykuł powynikowy Autor: ~henio [89.191.131.*]
    Dnia 2021-03-24 o godz. 20:04 ~Ocb napisał(a):
    > Fan, co by nie gadać to akurat sprzeczność jest często jak piszesz. Zerkałem sporadycznie na forum i zawsze spółkę chwaliłeś pod niebiosa. Za każdym razem z innych powodów. Jak nie było tematu gry to wyniki miały rosnąć z innych powodów, a ciagle mniej więcej stało wszystko w miejscu. Teraz jest temat gry, wiec historia już ma się nie liczyć. Jak gra nie wypali i będą gadali o produkcji komiksów to będziesz piał z zachwytu i znowu obiecywał gruszki na wierzbie. I tak w kółko. Nie twierdze, ze coś nie wypali, bo sam mam kilka groszy, ale bądź przynajmniej konsekwentny w komentowaniu rzeczywistości. Ja po tym co widziałem przez ostatnie lata mam prawo czuć niepewność. I wcale nie widzę w prezesie zbawcy.

    ja już tych dwóch rozgryzłem, to płatne trolle naganiają
[x]
PLATIGE -1,32% 11,20 2025-10-10 16:46:31
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.