• jutro 19.03, ile % obstawiacie +/- Autor: ~Zając [37.190.227.*]
    pamiętajcie że mamy notowania z dwoma fixingami
    handel odbywa się w godzinach 11:00 i 15:00 po kilka, kilkanaście minut
    trzeba się dobrze ustawić by kupić lub sprzedać
    prawie 75% akcji w rękach dużych udziałowców (info na podstawie listy akcjonariuszy z WZA 18.03)

    FF około 25%
    kapitalizacja po dzisiejszej wzrostowej sesji (18.03 +26%) 6'270'000
    - chyba jedna z najniższych obecnie w sektorze gamingu na GPW i NC

    nowo powołana rada nadzorcza, wygląda na dość mocny skład

    co myślicie?, za i przeciw inwestycji w spółkę
    proszę o merytoryczne wypowiedzi i rzeczową dyskusję

  • Re: jutro 19.03, ile % obstawiacie +/- Autor: ~Zając [37.190.227.*]
    aaa zapomniałem obstawić ;)
    stawiam na +20 do +30% jutro
  • Re: jutro 19.03, ile % obstawiacie +/- Autor: ~Hiit [37.47.154.*]
    Ja już mam swój pakiet, który zbieram od dłuższego czasu. Spółka zacznie być rozgrywana jak zejdzie z fixow, ale moim zdaniem najlepszy moment na zbieranie jest teraz. Oczywiście potrzeba trochę cierpliwości
  • Re: jutro 19.03, ile % obstawiacie +/- Autor: ~Elmo [89.70.188.*]
    Nasdaq zanurkował. Jutro wyrzucam wszystko PKC.
    Podróż na 10 gr. Dzisiaj to odbicie zdechłego kota.
  • Re: jutro 19.03, ile % obstawiacie +/- Autor: ~Zając [37.190.227.*]
    No i wiele się nie myliłem około 20% dzisiaj poszło ;)

    w poniedziałek znowu okazje

    Elmo ty się nie wypowiadaj bo akcji nie masz i miał już nie będziesz, jesteś gołodupcem i nim pozostaniesz

  • Re: jutro 19.03, ile % obstawiacie +/- Autor: ~Kupujemy [85.221.131.*]
    Teraz jeszcze i tak jest małe zainteresowanie, co będzie jak się zleci więcej osób
  • Re: jutro 19.03, ile % obstawiacie +/- Autor: ~Pytka [5.173.229.*]
    Uzasadnijcie Panowie, czemu miałbym wejsc?
    Widzę że INC i movie Games coś kombinują, pytanie co?
    Gram na spółkach z ich udzialem i jak do tej pory jestem bardzo zadowolony
    Kupili groszowa spółkę, żeby zrobić z niej coc ciekawego?
    Jak sądzicie?
  • Re: jutro 19.03, ile % obstawiacie +/- Autor: ~Zając [37.190.227.*]
    @Pytka

    Uzasadnijcie Panowie, czemu miałbym wejsc?
    - każda decyzja jest twoja

    Widzę że INC i movie Games coś kombinują, pytanie co?
    - nie użył bym tutaj słowa "kombinują" ,
    myślę że obchodzą kosztowny i długotrwały proces wejścia na parkiet

    Gram na spółkach z ich udzialem i jak do tej pory jestem bardzo zadowolony
    -gratulacje

    Kupili groszowa spółkę, żeby zrobić z niej coc ciekawego?
    - j.w.
    Jak sądzicie?

    na początek poczytaj kim jest Maciej Miąsik
  • Re: jutro 19.03, ile % obstawiacie +/- Autor: ~Geek [85.221.131.*]
    Już piszę czemu warto.
    Pixel Crow, nie jest nowo powstałym studiem. Działa od 2014, ma już grę na swoim koncie, która niskim nakładem stała się bestsellerem. Rodzina spółek Movie games ogólnie do mnie przemawia. Po drugie postać Macieja Mąsika i jego teamu. Może przybliżę:
    "Pierwsze eksperymenty z tworzeniem gier zaczął na początku lat 90. Wtedy też razem z Januszem Pelcem założył studio XLand, gdzie wspólnie stworzyli"Electro Body" (1992). Gra platformowa (którą na Zachodzie dystrybuuje firma Epic MegaGames, co na owe czasy było w Polsce ewenementem) odniosła w Polsce duży sukces, który trochę zaskoczył jej autorów.
    Także jego następna gra została opublikowana na Zachodzie przez znaczącego wydawcę (Electronic Arts). Tym tytułem była "Fire Fight" (1996), dynamiczna i efektowna jak na owe czasy kosmiczna gra akcji, którą Miąsik wraz z Pelcem przygotowali już w następnym studiu – Chaos Works. Po premierze tej ciepło przyjętej przez graczy produkcji Miąsik opuścił firmę i dołączył do rzeszowskiego studia LK Avalon, które miało już na koncie takie kultowe tytuły, jak "A.D. 2044" (gra przygodowa inspirowana filmem "Seksmisja") czy "Sołtys" (humorystyczna przygodówka osadzona w nawiązująca do realiów polskiej wsi). Tam (a później w Detalion) pracował przy tworzeniu następnych przygodówek: "Reah", "Sentinel" i serii "Schizm". Ten ostatni tytuł Miąsik wspomina jako najważniejszy w swojej karierze:
    To była produkcja zrobiona na totalnie na zachodnim poziomie – a czasem nawet czasem lepiej. Za ułamek budżetów, jakimi dysponowali zagraniczni twórcy.
    W 2005 roku Miąsik dołączył do studia CD Projekt RED, gdzie został szefem działu produkcji gry "Wiedźmin"i był jedną z osób mających najbardziej znaczący wpływ na ostateczny kształt gry. W firmie pracował także przy nieukończonym projekcie polegającym na przeniesieniu komputerowej wersji pierwszej części "Wiedźmina" na konsole, a także przy drugiej części serii. W 2010 r. opuścił CD Projekt; następnie współpracował m.in. z firmą one2tribe przy projekcie "Neuroshima Apocalypse" (produkcja przeglądarkowa). W Pixel Crow stworzyli przygodową gry detektywistyczną "Beat Cop", nawiązującej do kina lat 80. Ponadto uczy  projektowania gier w Warszawskiej Szkole Filmowej oraz w prywatnego kursu tworzenia gier wideo Game Dev School.
[x]
PIXELCROW -4,41% 0,05 2025-03-24 15:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.