Dodaje, że PKO wchodzi w 2021 r. z ambitnymi planami.
– Zakładamy kontynuację wzrostu biznesu i dalszą digitalizację sprzedaży i obsługi klienta. W tym roku sfinalizujemy rekordowe zakupy inwestycyjne samochodów. Rozwijamy nowe programy abonamentowe z importerami, m.in. z Nissanem i Suzuki. Od ponad roku testujemy carsharing korporacyjny z jednym z naszych czołowych klientów i obserwujemy dynamiczny rozwój programu oferującego samochody w ramach benefitów dla pracowników korporacji – MasterBenefit. Chcemy również mocniej zaznaczyć obecność na rynku wynajmu krótkoterminowego – wymienia Paweł Pach.
Planują też wzmocnienie najnowszej motoryzacyjnej nogi – Automarketu.
– Ta część naszego biznesu jest najmłodsza, ale to projekt z bardzo dobrymi perspektywami – wyjaśnia prezes PKO Leasing.
Marcin Bołtryk
2.03.2021 20:00
Grupa PKO Leasing rozpędza swój motoryzacyjny biznes, kontynuuje budowę samochodowego centrum kompetencyjnego i chce potroić internetową sprzedaż aut.
Prace nad usługami wyprowadzającymi PKO Bank Polski poza sektor bankowy ruszyły prawie dwa lata temu. Ich efektem było przejęcie (w połowie 2019 r.) Grupy Prime Car Management (PCM), jednego z liderów polskiego rynku car fleet management i właściciela marek: Masterlease, Futura Leasing, MasterRent24, a także platformy do sprzedaży aut pokontraktowych master1.pl.