Zastanawiam się, czy te 300.000 akcji kupił 1 inwestor ???? Jeżeli więcej niż 1 - w takim razie nie muszą informować, a DonPedro ma rację. PS. Może czegoś nie doczytałem i kupił to 1 inwestor!!!
Od 1 marca nikt sie nie ukryje podprogowo bo każdy akcjonariusz będzie miał wgląd kto ma akcje i ile :) więc każda transakcja będzie wiadomo kto ile ma więc nikt sie nie ukryje :)
Nie jestem prawnikiem. Najprawdopodobniej masz rację. Pytanie: czy jednà umowà cywilno-prawnà można sprzedać akcje kilku podmiotom? A może bład drukarski: umowa/ umowy?
Czym wy się tu ekscytujecie.. Przecież to nie ma żadnego znaczenia kto kupił te 300 kilo akcji. Już teraz mogę wam powiedzieć że to jeden z kolegów J. C. Tu najważniejsze jest co to będzie za nowy biznes
Dnia 2021-02-08 o godz. 19:59 ~Robson napisał(a): > Wyraźnie jest napisanie umowy a nie umów więc ostatnia jutro szansa na zakupy.
Nie każdy rozumie tak prostych rzeczy że szkoda tłumaczyć komuś kto takich podstaw nie pojmuje ! za nie całe 3 tygodnie już nikt nie ukryje sie z akcjami pod progowo więc w końcu będzie przejrzyście i skończy się ukrywanie akcji na słupach itd. jak do tej pory ukrywali i robili wałki sobie kupując na dnie przed infami !
za 3 tygodnie każdy kto posiada akcje będzie wiedział kto ma akcje ale trzeba mieć akcje a nie puste konto :) Co to jest 300 K skoro ma Którąś bańkę akcji więc nie bądż śmieszny :) do marca tak samo może kupić jeszcze 500 K !
Nie naganiaj. 6 dni roboczych, obecnie mamy 08. 02. a nie 01.03. Także moga być słupy... Jezeli do czwartku nie będzie komunikatu... to DonPedro ma rację. Ja stawiam nie 1 zł a 1 grosz. Czekamy do czwartku.
Doucz się i naucz czytać ze zrozumieniem bo gimbaza tutaj nie ma miejsca już .Sprzedało się po 1 zł to się wyje proste a od 1 marca nikt sie nie ukryje podprogowo ale trzeba miec akcje a nie wyć na peronie ! za nie całe 3 tygodnie już czyli 1 marca wszystko będzie wiadomo kto ma wszystkie akcje i żaden słup się nie ukryje .