Zarząd Spółki FinTech Ventures S.A. z siedzibą w Warszawie _"Spółka", "Emitent"_ w nawiązaniu do raportu bieżącego ESPI nr 37/2020 z dnia 11 grudnia 2020 r., w którym informował o rozpoczęciu negocjacji z podmiotem z branży IT, informuje o przedłużeniu się niniejszych negocjacji, w związku z czym umowa właściwa może zostać podpisana po dniu 31 stycznia 2021 r. wskazanym w powyżej przytoczonym raporcie.
Emitent zamierza podpisać umowę właściwą ze wskazanym podmiotem do 28 lutego 2021 roku. O zakończeniu negocjacji i podpisaniu umowy Spółka poinformuje odrębnym raportem bieżącym.
Jak dodasz do tego brak solidnych raportów cenotwórczych, brak świeżego kapitału w rozgrywce i wiele niewiadomych to szykuje nam się powrót w okolice 60-70 groszy, niestety dla obecnych akcjonariuszy na szczęście dla nowych.
Są kwestie, w których pośpiech nie jest wskazany i lepiej chwilę dłużej poczekać! Ciekawe co z tą konwersją pożyczek na akcje? Gdzie ta sprawa utknęła?
Tu już nie raz termin był przekładany i takich spadków nie było. Może bujnąć, ale kierunek jest jeden! Ilość czerwieni świadczy o tym, że walor ma duże branie i nie jeden ma na niego duzą chrapkę. :)
Czy tu siedzą sami tytanowo-jajeczni to się niebawem okaże. Na razie widać, że ładu i składu próżno tu szukać. Gdyby ktoś nad tym panował to już od dawna ten papier powinien latać powyżej 3 zł, a tu ciagle ta sama zabawa. Ale może tym razem uda się ubić 1 zł i zetal stanie się betonowym wsparciem?
Nie chcialem zapeszac i nie przeliczalem jeszcze ale podejrzewalem juz wczesniej, ze rejestracja akcji po konwersji pozyczek jest powiazana ze srodkami ja przejecie nowego podmiotu. W raporcie o konwersji nie bez powodu (wielokrotnie przekonalem sie, ze w raportach bardzo ostroznie dobierali slowa) uzyto czasu przyszlego- jak dobrze pamietam 'znaczaco poprawi sytuacje finansowa spolki'... Tak, jakby dopiero po konwersji mogli wykorzystac w pelni srodki z pozyczek. Oczywiscie to tylko przemyslenia ale ewidentnie gdzies konwersja utknela (pewnie jak wszystko- czeka ja jakies administracyjne przeprocesowanie a w czasie pandemii wiemy jak funkcjonuja urzedy) i stad odraczanie terminow. Tak czy inaczej jak posypia sie infa to jedno po drugim i na pewno po latach czekania nie hedzie wielu chetnych na poczekanie kolejnego miesiaca... A nikt nie zna konkretnej daty i niebezpiecznie oddawac.
E tam, jeden gość co pod każdym postem pisze, że jego transfer nie doszedł, drugi tez pod każdym, że Bóg ich ukarze :D Może konkurencja ? Wiadomo, nie każdy będzie zawsze ze wszystkiego zadowolony. Są tez oczywiście pozytywne wpisy.
Jak widać nie przykładają do tego wagi, jak by chcieli to usunęli by takie wpisy, ale skoro już je zostawiają to mogli by na bieżąco na nie odpowiadać.
Z tym odpowiadaniem SPOKO na komentarze na FB to nie tak, że ich to nie obchodzi... pewne rzeczy mogą a pewne nie... Chyba już dzieliłem się fragmentem dyskusji z nimi:
Tu odnośnie problemów z apką.
"Good evening. Thank you for contacting us. Our company does not scamming it's own users. Sometimes we are having technical issues, it is true. But we are always refunding unsuccessful transactions and opperations. .You may find our application in PlayMarket or App Store and you may find list of reviews ."
Odnośnie komentarzy i odpowiedzi publicznie:
"We cannot provide this information in a public place. Such cases are under special control. Unfortunately, the transfer process involves not only our company, but also banks or a payment system. Please note that all refunds are made in accordance with the terms specified in the user agreement. Also, all transfers are always returned or received by the recipient. We accompany our clients at all stages."
Dodam tylko, że środowisko IT jest mi bardzo bliskie. Nawet najlepsze rozwiązania miewają awarie a co do ocen ( które psuje każda 1 sfrustrowanego użytkownika zanim w ogóle napisze na support bądź zastanowi się czy to faktycznie wina takiego SPOKO a nie np banku) to zobaczcie na średnią ocen aplikacji bankowych czy brokerów... często oscylują około 3 i nie przeszkadza to nabieraniu popularności bądź wypracowywaniu zysku. Pozdrawiam.
Jednak banki to rzecz „namacalna”, a konto w nich prawie każdy w nich posiada. Tutaj apka trafia głównie do ludzi którzy często tych kont nie mają, a taki transfer kasy to zupełnie obca dla nich rzecz.
Ja też robię przelewy z aplikacji Revolut, jednak wspominam tu o osobach do których skierowana jest oferta i którzy najwiecej udzielają się na FB czyli Nigeryjczyków.