Duża sprawa - "dystrybutor posiada sieć ponad 5 000 partnerów handlowych w 20 krajach regionu EMEA. Dzięki umowie produkty Passus, pod marką Sycope, będą mogły być sprzedawane na rynku Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki."
Prezes powiedział - "Na początku skoncentrujemy się na takich krajach jak Niemcy, Austria oraz Szwajcaria. Jeśli nasze rozwiązania spotkają się z podobnym zainteresowaniem jak w Polsce to w perspektywie kilkunastu miesięcy mamy szansę na znaczne zwiększenie sprzedaży produktów własnych pod marką Sycope. Jest to istotne, gdyż na sprzedaży naszych autorskich rozwiązań generujemy najwyższe marże"
Świetnie to wygląda. Ekspansja zagraniczna będzie prawdziwą okazją do zwielokrotnienia wyników, a co za tym idzie wyceny rynkowej. Ostatnia szansa na dokupienie lub wejście w spółkę.