Na forum to tylko rozważania na temat wzrostu kursu, a jak spółka ogłasza nowy produkt niby innowacyjny w skali kraju, to wielkie milczenie. Może pora na analizę tego produktu, czy to będzie miało znaczenie czy to tylko blef?
Setki km rur sieci ciepłowniczych w Polsce do wymiany. Ilość awarii z roku na rok będzie postępowała. Rozwiązanie, które oferuje Radpol przebija konkurencję. Jest droższe lecz trwalsze i tym będą kierowali się kontrahenci. Teraz tylko marketing, marketing i jeszcze marketing. Właśnie ten dział wymaga wsparcie. Mało zabiegów PR. Spółka w mediach nie istnieje. Musi być głośno i z pompą, a odbiorca na produkty sam się znajdzie.
No właśnie medialnie słabo działa, nawet na facebooku zbytnio się nie wysilają. Kiedyś wszedłem na stronę RELPOLU od tamtej pory na kompie cał czas wyświetlają mi się przekaźniki (reklamy), a Radpolu ani widu ani słychu....
dokładnie decyduje cena, chyba, że będzie dodatkowe kryterium takie jak np. gwarancja, żywotność. Lub można sprzedawać za granicę do poważniejszych Państw niż my.....
Z tego co kojarzę wypowiedzi pani prezes to oni w ogole w inne rozwiązania niż tradycyjne chcą iść. Przetargi to zarzynanie się ceną, przemysł to podobno szansa na robienie konkretnej kasy. Jakby udało im sie wejść w taka nisze to może być ciekawie...
No i co komu z tego facebooka i ze ci się wyświetla? Kupujesz te przekaźniki relpolu do domu albo rury z radpola aby to miało jakikolwiek wpływ na wynik finansowy spółki? Urząd miejski wybierze Radpola w postepowaniu przetargowym bo jeden zpracownikó zobaczył reklamę? Nikt w branży nie kupuje produktów bo zobaczył coś na facebooku. Odklejeni forumowicze jak zwykle dostarczają contentu nie mając pojęcia jak działa branża w której funkcjonuje Radpol.
@Antoine Trwałość nowego produktu Radpola nie ma żadnego znaczenia dopóki w przetargach i w WZ do tych postepowań, nadal głównym kryterium to 95-100% cena a gwarancja zwykle to maksymalnie 5% punktacji. Dopóki te wymagania nadal obowiązują na rynku krajowym to nie ma na co się napalać. Rynki zagraniczne dla innowacyjnych produktów to już większa perspektywa.
Pełna zgoda. Jeżeli chodzi o spółki ciepłownicze, SPECE, ZECE, to pomijając wiedzę pracowników, tam generalnie ciężko jest o inną wagę niż cena. Naturalnym kierunkiem jest zdobywanie innych klientów, takich gdzie jest myślenie o całości inwestycji czy jak ta inwestycja wpływa na funkcjonowanie np. zakładu (decydent widzi szerzej ryzyko). Tam liczy się jakoś, bo jej brak wpływa na działanie. Muszą więc pozyskiwać bardziej zakład
Dokładnie. Oni nie są jedynie na polskim rynku ale zmienili czy cały czas zmieniają nieco produktu by właśnie wyjść z taniego na znacznie lepszy i droższy. Wyróżnić się czymś bo inaczej stajesz w linii z ceną - kto da niżej ten bierze. To nie jest takie proste, na już ale to jest konkretny pomysł i myślę że powoli go realizują.