• FACEBOOK - LIKES. Autor: ~oLo [5.83.191.*]
    17.01.2021r . godz 18:00 :
    Likes: 8401
    Watching: 10 137

    Zobaczymy jak jutro i za pare dni bo przez tydzien chyba 2k przybylo lajków.
  • Re: FACEBOOK - LIKES. Autor: ~Omka [89.64.58.*]
    1000 przybyło od wczoraj... Tydzien temu jeżeli dobrze pamiętam było ~4,4tys więc zaraz mamy przyrost 100%... Wiadomo, że nie odzwierciedla to ilości uzytkowników co nie zmiania faktu, że tygodniami/miesiącami liczba prawie się nie zmieniała a tu dzień w dzień +300-700 (dzisiaj 1000) polubień więc procentowo znaczny.
  • Re: FACEBOOK - LIKES. Autor: ~Mmm [37.248.167.*]
    FF to to 14 proc. Ale i z tego jest już większą część skumulowana.
    To ile jest dostępne w obrocie dla ulicy ??
  • Re: FACEBOOK - LIKES. Autor: ~xyz [83.7.52.*]
    Widać, że są coraz więcej osób korzysta z aplikacji. Skoncentrowanie się na konkretnych krajach i celowane kampanie marketingowe przynosi efekty. Najpierw Ukraina, teraz Nigeria, zobaczymy kiedy Turcja. To są wszystko kraje o dużej liczbie obywateli mieszkających i pracujących poza granicami swoich krajów. Warto także poczytać nową strategię i zwrócić uwagę na informacje dotyczące rynków przekazów pieniężnych.

     Trzema największymi odbiorcami przekazów pieniężnych były Indie (83,1 mld USD), Chiny (68,4) i Meksyk (38,5). W Europie największym odbiorcą była Ukraina, z przekazami pieniężnymi w 2019 r. na kwotę 16 mld USD. Odpowiada to nieco ponad dziesięciu procentom PKB kraju. W Afryce Subsaharyjskiej transfery do Nigerii w 2019 roku wyniosły 25 mld USD. Rynek przekazów pieniężnych jest podzielony na korytarze, które opisują, z którego kraju wysyłana i gdzie odbierana jest płatność. Największym korytarzem są Stany Zjednoczone – Meksyk, do którego w 2019 r. wpłynęły płatności o wartości 38 mld USD. Drugim co do wielkości korytarzem jest korytarz Zjednoczone Emiraty Arabskie – Indie, a następnie Hongkong – Chiny.

    Zauważcie, że o przekazach do Indii i możliwości odbioru środków w wybranych lokalizacjach była już wcześniej mowa w komunikatach prasowych Spoko.
    Jeśli wszystko będzie układało się zgodnie z zapisami nowej strategii w najbliższych miesiącach Spoko może naprawdę zostać ważnym graczem na globalnym rynku przelewów pieniężnych. Wartość firmy będzie skokowo rosła, a kiedy wszystko będzie już poukładane zostanie sprzedana za niezłe pieniądze!!!
  • Re: FACEBOOK - LIKES. Autor: ~Roger [5.173.169.*]
    Tylko patrzeć jak w temat zaczną wchodzić grubasy i fundy. Przypomina mi się LVC mam nadzieje że pójdziemy tym tropem i kursem
  • Re: FACEBOOK - LIKES. Autor: ~xyz [83.7.52.*]
    Emitent informuje, że dane o liczbie użytkowników aplikacji SPOKO.app oraz wartości transakcji realizowanych za jej pośrednictwem będzie przekazywać do wiadomości publicznej regularnie raz w miesiącu, począwszy od grudnia 2020 r.

    Zobaczymy, kiedy będzie kolejny komunikat o liczbie użytkowników na 31.12.2020 r. Pierwszy był 22.12.2020 r., a dotyczył danych wg stanu na 30.11.2020 r.

    W listopadzie br. Spółka zrealizowała transakcje o łącznej wartości 18 528 803 PLN. Według danych dotyczących sprzedaży na dzień 30 listopada 2020 r., SPOKO.app posiadało 253 190 aktywnych klientów. Dla porównania, w październiku bieżącego roku Spółka podała do wiadomości publicznej, że z aplikacji SPOKO.app korzystało 160 tys. użytkowników.
  • Re: FACEBOOK - LIKES. Autor: ~argus [185.215.74.*]
    Znow dzis niezly przyrost.
  • Re: FACEBOOK - LIKES. Autor: ~oLo [5.83.191.*]
    18.01.2021r . godz 18:00 :
    Likes: 9080 (+679)
    Watching: 10 817 (+680)

    680 polubień przez 24 godziny. Dobry przyrost moim zdaniem.
  • Re: FACEBOOK - LIKES. Autor: ~xyz [83.7.52.*]
    Ile Waszym zdaniem jest warte w tej chwili SPOKO?
  • Re: FACEBOOK - LIKES. Autor: ~Qwa [37.248.213.*]
    To tragedia , a nie wartościowy walor. Co za obrót ? Setki tysięcy ......
  • Re: FACEBOOK - LIKES. Autor: ~Romek [89.69.195.*]
    To zrób „grubasie” ze 2 miliony obrotu na sesję. Będziemy podziwiać
[x]
LUDUS 18,33% 0,28 2024-06-03 02:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.