To prawda, dzisiaj według sensor tower w USA na android Unsolved jest na 30 pozycji w top grossing adventure. Dla porównania 30 grudnia było na 59 pozycji.
Technicznie dla mnie to spodek (6mcy oraz końcowa faza długoterminowego trendu) Klasyczna cofka w okolice 10,50-10,30. Ostatnio o ile się nie mylę zarząd kupował w tych okolicach. Widać w trakcie sesji prowadzenie kursu. Ostatni ruch korekcyjny też moim zdaniem sprowadzany do tych poziomów. Dobierałem teraz po 10,30. Jeżeli się mylę to poczekam sobie. Jeżeli nie to zobaczymy niebawem atak pod 13zł. Fundamenty jak najbardziej za tym przemawiają. Technika to technika, działa w czasie hossy na pewno.
Zarząd dobierał przy średnich (3 ostatnie zakupy) koło 10 zł z okładem na akcję (6000 szt. - 9,57; 10000 szt. - 10,09; 10402 szt. - 10,18). Nie znam się na technice, ale gdyby miało spaść poniżej 10 zł było by to z lekka dziwne... Szczególnie, że spółka od debiutu jest przeceniona o 50% a według informacji ze spółki w 2020 roku osiągnęli najwyższe przychody w historii.
top grossing w Usa w kategorii adventure: 29 miejsce popatrzcie jak rosnie popularnosc unsolved, szaleństwo od poczatku stycznianiemal we wszyskich krajach
Tak BTW ja tu tylko zostawię: https://sensortower.com/android/us/g5-entertainment/app/hidden-city-hidden-object-adventure/com.g5e.hiddencity.android/overview
https://sensortower.com/android/us/mytona/app/seekers-notes-hidden-journey/com.mytona.seekersnotes.android/overview
Unsolved idzie lepiej niż myślałem w pierwszym pelnym miesiącu z UA.
Na moje oko styczeń będzie rekordowym odczytem miesiecznym dla Artifex.
Jeśli to nie będzie jednorazowy wystrzał to kurs idzie na okolice z pierwszego IPO, czyli 21 zł pęknie jeszcze w pierwszym półroczu 2021.
sprawdziłem opinie wczoraj koło poludnia było 8783 głosy teraz 8977czyi 2% głosów w nieco ponad dobę. Gry, która zadebiutowała 12.07.2019...
pewnie karkołomnym zadaniem byłoby policzenie ilości mozliwych pobrań na tej podstawie, ale niedługo się dowiemy