Oznacza to, że PLW ma ponad 18 procent w ujęciu ilościowym gier z globalnej wishlisty na koniec 2020 roku (nie liczę w tej liczbie 150 gier prologów Gunsmitha i Contrbanda).
Bardzo dużo jest perspektywicznych spółek grupy PLW nienotowanych na giełdzie, a które się tam wybierają. Takie oczywiste typy to według mnie Games Incubator, Madmind Studio, Game Hunters, Woodland Games, Live Motion Games, President Studio, Rockgame, Simrail, Baked Games, Big Cheese Studio itd. Możliwe "czarne konie" to według mnie Iron Wolf, Forestlight Games, 3T Games, UF Games, Pentacle, Gameboom VR, Console Way, Road Studio, G-Devs, Gameformatic, Console Labs, SimulaM itd. Poza tym zawsze któraś z innych spółek może w każdym momencie zaskoczyć. Generalnie trzeba analizować potencjał i podejmować decyzję. Zresztą tak samo jest z już notowanymi spółkami. Dla mnie takie PLW, Ultimate, Movie, Pyramid czy CFG mają wciąż bardzo duży potencjał. Nie skreślałbym też innych spółek, choć one (poza Simfabric i Games Operators) skupiają się głównie na jednym/dwóch tytułach i tutaj jest większe ryzyko (choć jak się uda to i nagroda też wyższa).
Dzisiaj sprawdziłem Scrap Games i dość dziwnie wygląda społeczność tej gry. 7600 osób w społeczności i debiut na wishliście na miejscu 819. Monster Domain ma podobnie. Bardzo wysokie przyrosty ale awansuje bardzo wolno. Ktoś ma jakieś spostrzeżenia co do tych gier?
Całe CFG ostro ruszyło w budowaniu wishlist - a ta spółeczka od CFG - G-devs ładnie sobie radzi. Kilka miechów i 3 świetnie budujące pozycje. Plus tematy tych gierek miodne i unikatowe - moze to po prostu tematyka? https://store.steampowered.com/app/1442450/Monsters_Domain/ https://store.steampowered.com/app/1450410/Scrap_Games/ https://store.steampowered.com/app/1505940/Orc_Warchief_Strategy_City_Builder/