Wszystko jest napisane na ich stronie o tym, że pracował zespół od recovery i przywracają dane tylko trzeba znać "język IT" i można się domyśleć co tam się odwaliło.
"Niestety, prace po stronie zespołu recovery się jeszcze przedłużą."
"Na ścieżce przywracania aplikacji i danych z ostatnich dni pojawiły się problemy"
Moje odczucie jest takie: mają backup ale nie kompletny i logi transakcji. Backup ten najaktualniejszy im padł, więc próbują "ręcznie" powiązać transakcje na podstawie logów. Muszą to skończyć, żeby ruszyć, pewnie przez jeden dzień próbowali utomatycznie, ale z jakiś względów się to nie udało. Działają "ręcznie", mają mnóstwo pracy oraz łatwo o pomyłkę. Te na pewno zrobią i to nie raz, jeśli mój opis jest zgodny z tym co się dzieje.
we wtorek po południu wprowadzili aktualizację i po odpaleniu systemu w środę, po pewnym czasie zorientowali się, że jest coś nie tak, niestety przez cały dzień pracy nastąpiła dezintegracja danych, więc teraz muszą na piechotę to odkręcać do stanu zgodnego z rzeczywistością, stąd tyle czasu to trwa