"Spodziewam się wzrostu rynku e-commerce w Polsce co najmniej przez kolejną dekadę, gdyż ciągle udział e-handlu w sprzedaży detalicznej jest stosunkowo mały, przy ok.18 proc. w Wielkiej Brytanii i 27 proc. w Chinach. W Polsce coraz więcej osób będzie wybierać zakupy w sieci, a dotychczasowi klienci będą kupować więcej. Na początku roku udział Allegro wynosił tylko około 3 proc. w sprzedaży detalicznej. To daje wizję, jakie jeszcze mamy perspektywy wzrostu. Chcemy zwiększać liczbę klientów oraz wartość ich zakupów. Naszą strategię opieramy na stałym zwiększaniu liczby ofert wystawianych przez sprzedawców korzystających z naszej platformy" - powiedział prezes.
mam to samo: zapowiadalo sie spoko. Nowe umowy, dodatnio na EBITDA, generalnie dobry klimat na e-commerce, AI + BigData, regularna komunikacja ze strony spolki
.. tylko ze o spolce nikt nie slyszal, i handlowac nie ma z kim
Nie pozostaje nam nic innego jak czekac. Cos cicho o tej emisji akcji. Ciekawe csy dojdzie do skutku. Zobaczymy co bedzie w wynikach. Musi to w koncu ruszyc do choler.ry