W trzecim kwartale sprzedaż e-commerce CCC wzrosła o 61 proc. do 570 mln zł. Z tego eobuwie.pl zwiększyło przychody o 50 proc. rdr do 491 mln zł, a rozwijany za granicą ccc.eu o 427 proc. rdr do 61 mln zł. Zysk z działalności e-commerce okazał się jednak w trzecim kwartale niższy niż rok wcześniej o 15 proc. i wyniósł 28,7 mln zł.
QON jak podpisuje umowy, to to jest fixed price ? czy przejmuja tez czesc wygenerowanej wlasnymi rekomendacjam sprzedazy?
Jak pamietam komunikaty, to z reguly pojawialy sie (chyba) sztywne kwoty
Usługi będą świadczone na bazie zmiennej (CPS) - jest to model rozliczenia oparty na prowizji od sprzedaży wygenerowanej dzięki silnikowi personalizowanych rekomendacji (na bazie dotychczasowych doświadczeń, silnik personalizowanych rekomendacji QuarticOn generuje od 8% do 20% sprzedaży w danym ecommerce).