• LPP wprowadziło do obsługi klientów chatbota II generacji od K2Bots.Al Autor: leila1 [91.222.127.*]
    Klienci należących do LPP marek Reserved, Cropp, House, Mohito oraz Sinsay mogą już korzystać z pomocy konwersacyjnej sztucznej inteligencji. Wdrożone we współpracy z firmą K2Bots.AI narzędzie pozwala obecnie na rozwiązanie 200 najbardziej popularnych problemów zgłaszanych do Contact Center przez klientów sklepów internetowych. Chatbot drugiej generacji rozwiązuje prawidłowo już 70 proc. wszystkich spraw, a dzięki możliwości odpowiadania na otwarte pytania, znacząco usprawnił obsługę rosnącej w ostatnim czasie liczby klientów w kanale e-commerce polskiego producenta odzieży.

    - Rozwiązanie wprowadzone w LPP jest kolejnym po IKEA chatbotem drugiej generacji uruchomionym dla lidera branży retail przez K2Bots.AI. Obydwoma wdrożeniami chcemy wyznaczyć referencyjny poziom rozumienia języka naturalnego i skuteczności, która jest obecnie możliwa do osiągnięcia. Konwersacyjna sztuczna inteligencja w sklepach marek LPP odpowiada na pytania otwarte w sposób możliwie zbliżony do człowieka i nie opiera się na formularzach wyboru powszechnie stosowanych przez chatboty pierwszej generacji - mówi Łukasz Lewandowski, prezes K2Bots.AI.

    link 
  • Re: LPP wprowadziło do obsługi klientów chatbota II generacji od K2Bots Autor: ~toa [178.217.197.*]
    Fajny news - pewnie wpłynie na wyniki w III i IV kw. Generalnie to jedna z samych dobrych wiadomości ostatnio.
  • Re: LPP wprowadziło do obsługi klientów chatbota II generacji od K2Bots Autor: ~Hosster [37.47.14.*]
    Prezentacja działania chatbota LPP https://youtu.be/mfcd8ws2LME
[x]
FABRITY -1,49% 26,50 2025-09-25 16:45:12
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.