Zaraz świruje... Tak tam sztywno. Bufonami z kasą śmierdzi, nie testosteronem.
Chyba się wszyscy wystraszyli..:(
Mnie to się kocha albo nienawidzi...
Ola pilnuje innych inwestycji. Wie że tu spokój teraz będzie. Było dziś parę górek i analizę robi.
Romek za to czeka tu z podpowiedzi Mrocznego wyłącznie, Chce sobie rurę na ramie założyć. Chyba nawet chce więcej tych rur. Pewnie chłop ma krzepe. Troche się niecierpliwi bo ciągle o 10 zł pyta i pyta. Nie mam pojecia dlaczego nie kupuje. Gada tylko. i czeka. Nudzi mu sie strasznie przy tym czekaniu. To tyle Oluś. Twoja zmiana. Lecę na... :)) PS Bloobcia nie kupój. Bedzie leciał w dół :)))) (a to co będzie w góre to nie warto...)
Widocznie noszenie rur niektórym z powodzeniem zastępuję siłownię....:) Ja nie mam rur, więc postawiłam sobie w pokoju orbitreka.... Teraz muszę go codziennie wycierać z kurzu i na dodatek omijać jak chodzę, więc trochę wysiłku przy nim jednak jest... Jak pisałam, nie znam się zbyt dobrze na branży IT, ale myślę, że Inteliwise to bardzo ciekawa spółka i nasz forumowy kolega doczeka się tych 10 zł, a my ucieszymy się razem z nim :) A teraz też zmykam.... do garów... Przez to moje inwestowanie na giełdzie, to codziennie obiad przypalony... Może powinnam sobie żonę znaleźć :) Ktoś kiedyś pisał, że wolę dziewczynki....prawdopodobnie zna mnie lepiej niż ja sama ...:)
Sheep, naturalnie, że jesteś moją drugą połówką. :) Nie ma to jak " solidarność jajników":))) W dodatku tyle biznesów już razem prowadzimy :)))) A Patentus ??? Dziękuję, że mi przypomniałeś. Miałam kupić, ale zawsze coś innego mi się nawinęło. Tyle fajnych spółek, że trudno dokonać wyboru, a i impulsywność nie pomaga... Najtańsza spółka na giełdzie. Jak się uda to może juro wyskrobię jeszcze jakieś grosiki i kupię. A będzie po 100 :)