Masz rację. Można oczekiwać jakiegoś programu skupu (kolejnego) - Jeżeli ma być efektywny to tylko kwestia ceny. Papier przede wszystkim bezpieczny z perspektywą łagodnego wzrostu.
Cena w wezwaniu musi być na tyle atrakcyjna żeby fundusze chciały na nie odpowiedzieć... Kupowały też w emisji po 5,80 więc nawet pozwolenie im wyjść z inwestycji po tych cenach jest atrakcyjne dla p.Cegielskiego jeśli spodziewa się stabilnego wzrostu biznesu. Wezwanie po 5,8 wiąże się z wyłożeniem ca.78 mln zł (nie wliczając akcji p.Cegielskiego i akcji własnych) co przy spodziewanym zysku netto za ten rok ca.10mln zł jest kwotą niewysoką... Wszystko rozbija się o perspektywy, które jak widać po zainteresowaniu spółką są niejasne... Łatwiej inwestować w gaming i fotowoltaikę bo tak jest modnie ;)
Ja postanowiłem być niemodny . Zejdziemy jeszcze do 2.83 - 2.81 bo kreski wtedy lepiej będą wyglądać . Blokowanie czy akumulacja ? Chyba jedno i drugie . Moje zdanie to tylko jest .
Dnia 2020-09-23 o godz. 10:25 ~Marcin napisał(a): > skup akcji rzeczywiście im nie wyszedł - było niewielu chętnych. Tak więc tego scenariusza bym się nie spodziewał.
Skup akcji przez społkę a wezwanie ogłoszone przez inwestora to dwie zupełnie inne kwestie....
Biorąc pod uwagę aktualną sytuację rynkową, zarząd Trans Polonii pozytywnie ocenia wyniki osiągnięte przez grupę w ostatnich miesiącach. – Branża logistyczna w I półroczu odczuła pewne utrudnienia w realizacji przewozów w niektórych obszarach usług. W pewnych segmentach produkcji doszło do spowolnienia, przy czym zaistniała sytuacja, która stymulowała jednocześnie rozwój innych obszarów, co stanowiło także szansę dla elastycznych operatorów logistycznych – mówi Dariusz Cegielski, prezes Trans Polonii. Jego zdaniem dziś trudno przewidzieć, jak sytuacja będzie się rozwijała w kolejnych miesiącach. W tym kontekście istotne jest dbanie o kondycję płynnościową, co pozwala na prowadzenie działalności w każdych warunkach. W II kwartale korzystnie dla grupy kształtowały się ceny paliw, co miało pozytywny wpływ na koszty realizowanego transportu drogowego. – Kolejnym istotnym czynnikiem jest fakt, że większość przychodów notujemy w euro, co przy wysokim kursie walutowym również niosło pewne korzyści. W ostatnim czasie widac poprawę obrotów w stosunku do czasu z początku epidemii, więc na II półrocze patrzymy z większym optymizmem - twierdzi Cegielski.
To co się odp.. w notowaniach to trudno nazwać spokojnie . Ja nie sprzedam nawet jednej akcji , a nawet dokupywał będę pod dywidendę . Oczywiście to tylko moje zdanie i nie należy się kierować tym wpisem podejmując decyzje inwestycyjne . Pozdrawiam .