• Fabuła i mechanika 'I, the Inquisitor' - dla tych co nie wiedzą ;-) Autor: jqn [165.225.207.*]
    Tak tylko przypomnę :-) Nie zapowiada się ciekawie?

    „Pierwszą, a zarazem innowacyjną i najważniejszą cechą w grze jest wybór emocji, który oparty jest o system dialogowy. Mechanika ta ma polegać na możliwości wyboru emocji dokonywanych przez gracza, których chce użyć, wchodząc w interakcję z postaciami gry. Np. podczas przesłuchania gracz może zadecydować, jakiego tonu wypowiedzi użyje, podano w materiale.
    „‚I, the Inquisitor’ daje możliwość wyboru emocji, których chcemy użyć podczas interakcji z postaciami fabularnymi oraz NPC (bohater niezależny), również poza przesłuchaniami. Oddziaływanie ze światem przedstawionym jest o tyle utrudnione, że każda z napotkanych postaci ma swoje indywidualne drzewko charakterologiczne. Gracz nie wie, czy dana postać jest asertywna, czy uległa, a co za tym idzie, jak zareaguje na naszą decyzję dialogowo-emocjonalną. Skutki tych wyborów gracze będą odczuwać od rozpoczęcia gry aż po jej zakończenie. Będzie się to przejawiać w fabule i wpływać na jej nieliniowość. Studio twierdzi, że wsparcie gameplayu takimi rozwiązaniami pozwoli graczom prowadzić swoją rozgrywkę na swój indywidualny sposób” (Źródło: stooq.pl)"

    I tu również ciekawy wpis z przed jakiegoś czasu:
    link 
  • Re: Fabuła i mechanika 'I, the Inquisitor' - dla tych co nie wiedzą ;-) Autor: ~XDDD [79.184.168.*]
    No to było ciekawe - well, again. ciekawe czy to mają dalej w gdd?
[x]
THEDUST 11,11% 1,00 2025-10-17 15:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.