• Jest dobrze... Autor: ~KM [185.3.114.*]
    Jest dobrze... Tylko ten kurs ;(
    https://comparic.pl/draw-distance-wypracowala-dwukrotny-wzrost-przychodow-netto-ze-sprzedazy-r-r/
  • Re: Jest dobrze... Autor: ~makabrra [193.218.151.*]
    Dnia 2020-08-12 o godz. 11:21 ~KM napisał(a):
    > Jest dobrze... Tylko ten kurs ;(
    > https://comparic.pl/draw-distance-wypracowala-dwukrotny-wzrost-przychodow-netto-ze-sprzedazy-r-r/

    Za ile opchnęli te prawa do ekranizacji SC?
  • Re: Jest dobrze... Autor: ~Sonny [89.64.39.*]
    przychód z tego tytułu może być dopiero w kolejnym raporcie kwartalnym czyli za 3 kw. 2020
  • Re: Jest dobrze... Autor: ~Eszkebareszke [89.8.103.*]
    Moim zdaniem wszystko na plus , przeczytac calosc , nie tylko zysk / przychody etc. Na tle calylego rynku DD zachowuje sie nadwyraz dobrze.
  • Re: Jest dobrze... Autor: ~dss [5.184.53.*]
    Raport wygląda obiecujaco,jeżeli dojdzie do realizacji serialu opartego na SC to mamy kurs z 4 z przodu. Wypuszczenie serialu wpłynie na sprzedaż SC i jego następcy tak jak to było w przypadku serialu o wiedźminie, wiem że to nie ta sama skala i liga ale zawsze na plus.
  • Re: Jest dobrze... Autor: ~Sonny [89.64.39.*]
    Powiem więcej, jest bardzo dobrze. Prawie wszyscy spodziewali się słabego wyniku, a może nawet straty... Myśleli że zapowiadane przez prez. Mielcarka 40 tys sprzedanych kopii Vampire nie zostało osiągnięte. A tu proszę przychody netto ze sprzedaży 1,208,039 PLN, Zysk 395,869 PLN, co można zaokrąglić do okrągłych 1,21 M PLN i 0,40 M PLN, co znaczy że porządnie przygotowali i dowieźli produkt, sprzedali zgodnie z założeniami i dotrzymują słowa. Perspektywy na najbliższą przyszłość jak najlepsze, Vampire-Shadows of NY kupią Ci którym podobała się pierwsza części (wysokie oceny) oraz fani gatunku. Serial Cleaners - nie będzie byle jaką grą za grosze, możliwa produkcja serialu przez Sony Pictures, a w kolejnym roku będziemy mieć prace nad Far Peak. DDI powinno szybko wskoczyć do wyższej ligi spółek gamingowych za kapitalizacją.
  • Re: Jest dobrze... Autor: ~Sonny [89.64.39.*]
    dla potwierdzenia i uzupełnienia tego to co napisałem cytuję raport:

    "Vampire: The Masquerade – Coteries of New York. (...) Co istotne, na podstawie zawartej w kwietniu 2020 r. umowie wydawniczej z EXNOA (dawniej DMM Games), gra wydana zostanie również na rynku japońskim, gdzie wydawca odpowiedzialny będzie zarówno za przygotowanie japońskiej wersji językowej, jak również marketing i jej promocję, a także dystrybucję na platformach: PC (w wersji cyfrowej przez należący do wydawcy kanał dystrybucji), Nintendo Switch (w wersji cyfrowej) i PlayStation 4 (w wersji cyfrowej oraz w sprzedaży detalicznej). Obecnie japońska wersja językowa gry przechodzi proces certyfikacji na konsolach, po zakończeniu którego Spółka powinna otrzymać informację o planowanej dacie premiery gry na rynku japońskim."
    - czyli innymi słowy rozumiem to tak, że wydawca EXNOA sam zrobi i wyda wersję japońską za udziały w sprzedaży na tym rynku, a DDI będzie mieć dodatkowe wpływy. Dla mnie bomba, bo DDI nie ponosi kosztów, ani nie obciąża godzinami swoich programistów, którzy już pracują nad kolejnymi tytułami.

    "Do końca czerwca 2020 r. Spółka planowała trafić do 40 tysięcy odbiorców na wszystkich platformach. Cel ten udało się zrealizować. Największą grupę docelową stanowią posiadacze komputerów osobistych – aż 62%. Posiadacze Nintendo Switch stanowią 20% odbiorców. W przypadku PS4 oraz Xbox One obie platformy łączenie odpowiadają za 18% bez wyraźnej przewagi jednej z nich, przy czym należy odnotować, że w ich przypadku od premiery utrzymuje się stała cena gry, tj. 19,99 dolarów/euro (bez promocji). Jest to podyktowane specyfiką obu platform, inaczej niż na komputerach i konsoli Switch, gdzie „Coteries of New York” było wielokrotnie na wyprzedażach. Wysokość obniżek do końca czerwca 2020 r. nie przekroczyła 30% (dopiero w lipcu było to 35%). Gra obecna była na letnich wyprzedażach w sklepach eShop (Switch), GOG i Steam, co pozwoliło zbudować planowaną bazę odbiorców. Jednocześnie wciąż na tzw. wishliście (lista życzeń) w sklepie Steam jest 65 tysięcy użytkowników, co jest sygnałem dla Spółki, że czekają na wyższe promocje oraz dodatkowe wersje językowe (planowana implementacja do końca 2020 r.). Obecnie trwają prace nad tłumaczeniami gry na języki rosyjski, francuski i portugalski-brazylijski, a w planach są kolejne."
    - plan sprzedaży osiągnięty, jeszcze 65 tys czekających na lepsze promo, a dodatkowo szykują kolejne 3 języki do końca roku, to będzie 'long seller'. Do tego w wynikach sprzedaży za 2Q nie uwzględniono XBOX - patrz komentarz do wyników finansowych poniżej.

    "Vampire: The Masquerade – Shadows of New York. Prace produkcyjne nad grą zakończone zostały w czerwcu 2020 r. zgodnie z przyjętym harmonogramem, zaś już w lipcu 2020 r. przystąpiono do prac mających na celu przygotowanie „Vampire: The Masquerade – Shadows of New York” jej portów dla wersji konsolowych, a także do testowania wszystkich wersji gry. Zgodnie z założeniami Emitenta gra ukazać się powinna równocześnie na wszystkich zapowiadanych platformach, tj. PC, Linux, Mac Os, Nintendo Switch, PlayStation 4 i Xbox One. Ostateczna data i cena gry ustalona zostanie po zakończeniu procesu certyfikacji przez platform holderów platform konsolowych, aktualnie gra przeszła już proces certyfikacyjny platformy PlayStation 4. Gra sprzedawana będzie podobnie jak „Vampire: The Masquerade – Coteries of New York” przez szeroką sieć dystrybucji cyfrowej, zarówno w wersji z zabezpieczeniem DRM, jak również wersję DRM-free (w sklepie GOG). Równolegle z działaniami produkcyjnymi i certyfikacyjnymi Spółka kontynuuje działania promocyjne przedmiotowego tytułu"

    "Komentarz do wyników finansowych. Wyniki finansowe pokazują zdecydowany wzrost sprzedaży w II kwartale br. i potwierdzają, że oczekiwania zarządu w zakresie wzrostu przychodów ze sprzedaży gry „Vampire: The Masquerade - Coteries of New York” w związku z rozszerzeniem jej dystrybucji na kolejne platformy były słuszne. Podkreślenia wymaga, że przychody ze sprzedaży na platformie Xbox One nie zostały uwzględnione w stanie kasy na koniec II kwartału z uwagi na ich wpływ do Spółki po zakończeniu przedmiotowego kwartału. Znaczący wpływ na wyniki miała stosowana przez Spółkę elastyczna polityka sprzedażowa, w ramach której Spółka odpowiada na oczekiwania użytkowników i udostępnia gry również w popularnych wyprzedażach, zwiększając przy tym przychody ze sprzedaży i rozbudowując grono użytkowników, przy jednoczesnym utrzymaniu ceny sprzedawanych gier na satysfakcjonującym poziomie. Należy przypuszczać, że widoczny wpływ na wyniki sprzedaży „Vampire: The Masquerade - Coteries of New York” może mieć wprowadzenie planowanych przez Spółkę do końca br. nowych wersji językowych gry, które z uwagi na jej narracyjny charakter mogą poszerzyć grono jej odbiorców. W wynikach finansowych widoczne są również przychody ze sprzedaży gry „Serial Cleaner”, głównie z Nintendo Switch, gdzie agresywne obniżki rzędu 90% przekładają się na sprzedaż rzędu 15-20 tysięcy egzemplarzy gry podczas jednej promocji. Wyniki sprzedażowe gry „Ritual: Crown of Horns” nie spełniają oczekiwań zarządu, w związku z czym w kolejnych kwartałach podejmowane będą dalsze działania mające na celu zwiększenie sprzedaży – głównie będzie to zastosowanie polityki wysokich przecen i częstych wyprzedaży. W dotarciu do szerszego grona graczy może pomóc również przygotowana pod koniec czerwca darmowa wersja demonstracyjna gry, pozwalająca nieodpłatnie sprawdzić w akcji kilka misji."

  • Re: Jest dobrze... Autor: ~Romek [37.47.18.*]
    No i warto dodac, ze zrezygnowali w 3q z emisji akcji- planowali do 3mln akcji, zatem spodziewali sie zapewne 2-3-4mln zl wplywu (trudno to oszacowac)- domyslam sie, ze nie mniej niz 2mln. Musieli te gotowke pozyskac w inny sposob- orawdopodobnie przez zyski operacyjne w 3q i 4q?
[x]
DDISTANCE -11,27% 0,13 2025-06-03 11:04:21
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.