• kiedy sypanko? Autor: ~obserwatorGPW [5.184.197.*]
    na rynku wpier.....ol to moze tu w koncu pojawi sie podaz i dadza nizej wejsc?
  • Re: kiedy sypanko? Autor: ~Developer [94.254.233.*]
    Jakie sypanko papieru jak na lekarstwo przy tej ilości to 10 zł mało jak by inżynier Patrowicz to ogarniał
  • Re: kiedy sypanko? Autor: ~Dziadek [178.42.32.*]
    Dnia 2020-07-30 o godz. 17:58 ~obserwatorGPW napisał(a):
    > na rynku wpier.....ol to moze tu w koncu pojawi sie podaz i dadza nizej wejsc?

Jak ja mam ten papier qrwa sprzedać ?. Pokazuje mi na maklerze (mbank), że cena jest PKC a głupi nie jestem.

• Re: kiedy sypanko? Autor: ~StaraMaruda [46.174.215.*]
    ejj no, a ja chciał bym uśrednić i nie mam czym, też nie wiem jak to zrobić, dużo tego chcesz opylić?

Dnia 2020-07-30 o godz. 22:14 ~StaraMaruda napisał(a):
    > ejj no, a ja chciał bym uśrednić i nie mam czym, też nie wiem jak to zrobić, dużo tego chcesz opylić?

2200. Nie znam się na giełdzie. Ostrzegano tylko aby nie dać się wrobić w PKC. Kupić mogę bo widzę ilość i cenę a sprzedać tylko PKC.
    2200 sztuk.
    Zwracam honor dla Ampli. Dziś opchnąłem ok. 2200 szt. po cenie 0,70 . Mam braki w wiedzy jak sprzedać śmieciuchy. Kupiłem po 0,23 Gr za 500 zeta, gdzieś w okolicy kwietnia b.r.
    Co innego mnie ciekawi. Sprzedałem ale po chwili uznałem, że się pomyliłem a Ampli to drugi 4MS. Po prawej stronie arkusza na apce makler mbank zobaczyłem ofertę 5000 szt. po cenie 0,75 i kliknąłem zakup. Zaskoczyła mnie informacja o odrzuceniu zlecenia. Ciekawi mnie dlaczego. Było to w godzinach handlu na tej akcji.

Jeśli gruby kupuje ode mnie akcje i przepłaca 3 razy to.... ????? Coś się szykuje.
  • Re: kiedy sypanko? Autor: ~developer [31.132.67.*]
    ot ameryke odkryl
  • Re: kiedy sypanko? Autor: ~StaraMaruda [46.174.215.*]