• Walne Autor: ~Miniinwestor [188.146.99.*]
    spodziewacie się czegoś po jutrzejszym walnym? Bedzie cos sie dzialo? Moze cos z tym skupem? Troche kurs poszedl to moze i podniosą cene skupu np do 4zl?
  • Re: Walne Autor: ~Lel [31.0.80.*]
    Nie znam się ale chyba nie mogą od tak zmienić ceny. Myślę że uchwalą skup, najwyżej nic nie skupią albo zwalą znowu na 1 zł albo od razu. Z grubej rury na 3 albo będzie się kręciło koło 2 do usranej śmierci, innych opcji brak
  • Re: Walne Autor: ~Misiek [37.47.91.*]
    Technicznie wszystko pięknie. Średnie kroczące w każdym interwale wskazują MOCNE KUPUJ, dodatkowo wskaźniki też dają jasną sugestię. W tym tygodniu spodziewam się ataku na 2.50.
    Pozdrawiam
    Misiek
  • Re: Walne Autor: ~ilon [62.141.221.*]
    Problemem VTI jest za dużo gotówki i brak pomysłów na inwestycje.
    Siedli i wymyślili, że zakup 750 tys. szt akcji własnych będzie najlepszą inwestycją w średnim terminie i da największą stopę zwrotu. Oni wiedzą na jakim etapie są projekty Intelliseq, Infermedic, TC czy Exitplan. Wiedzą znacznie więcej od nas i że beneficjentem tych projektów będzie VTI.
    W uchwale nr 17 na WZA nie ma mowy, że akcje będą skupione w celu umorzenia, mogą je skupić i za dwa lata odsprzedać po kilkanaście zł/szt jak się uda.
    Tylko problem jest inny - jak oni chcą te akcje skupić? Może część swoich akcji poświęci Trójca, bo od nas raczej ich nie kupią, nie widzę tu mądrego inaczej, żeby po tak śmiesznych cenach chciał sprzedawać.
    Tak czy inaczej ja bym wolał, aby spóła była bardziej płynna na giełdzie niż jest, a skup na pewno się do tego nie przyczyni.
    Myślę że ta uchwała może nie przejść wcale.
  • Re: Walne Autor: ~lel [37.7.27.*]
    Mądrze napisane i tyle w temacie.