Pobrań 10 000+ przed premierą. Jak powiedziała mi 12-letnia dziewczyna, gra jest bardzo ciekawa i przyjemnie pograć. Przy reklamie Cyber Group, właściciela praw intelektualnych Disney, ilość pobrań może być bardzo duża. Kilkanaście tygodni temu na francuskim portalu czytałem wypowiedź prezesa Cyber Group Studio na ten temat. Są podekscytowani przedsięwzięciem. Widocznie będą brali od sztuki.Takiego giganta nie ekscytują drobne kwoty. Pomysł jest naprawdę prosty i ciekawy. A na wykresach widać wyraźną akumulację i nie ma tu żadnego upłynniania papieru. Ja natomiast upłynniłem ponad 10% mojego zaangażowania. To efekt produkowania się forumowicza scout[185.128.27] , który używa również nick: steve,respire,mul,chyba,tyle. Takie działanie buduje atmosferę napięcia i możliwość perturbacji w przypadku złej informacji.Nie mam nic przeciwko, jeśli ktoś używa więcej niż jeden nick. Sam kiedyś używałem topol2 i czasami dalej używam.
Nono, Aż nic nie powiem, bo znów będzie że kogoś lub coś adoruję. Tylko tyle, że wiem co kupować. Sie nosa ma. :) Se wywęszyłam od razu. Szwagier niech no się szybko wraca po te akcyjki, bo bedzie drożej, duzo drozej. Trzeba Oli powiedziec niech no go tu ściągnie skądeś.
Tylko nie podniecajcie się zbytnio. To gra darmowa. Tbull ma miliony pobrań i jedzie na stratach. Rozumiem że was nie interesują zyski tylko pobrania. Fajni z was inwestorzy ale trzymam kciuki
Jak są pobrania to i monetyzacja będzie.Pracują przezież nad tym Co Ty szwgier inwestor chciał by mieć monetyzację bez pobrań czy jak? Mleko bez krowy w sklepie niby można kupić, ale to inna zabawa.
Haha juz mam :) ale nie powiem kolo 0.80 dokupię:))
A chyba jeszcze cos na f to chyba tez ok? ale ciiii bo Ola wchodzi :))) A Wiedzmina też znamy:)
Dzieki Szwagier
Póki nie ma premiery nie ma monetyzacji a nawet słaba lepsza niż żadna.
Obiecali grę co miesiąc, 12 w roku. Wypuścili nic.
Plan roczny? łabędzi śpiew. Tylko emisje idą planowo.
Działalność coraz bardziej wygląda jak historie z posta Scouta :/
Jak żałujesz to dokupuj, podaż jest zawsze.