• Co sądzicie o Coininvest? Autor: ~Maniek [77.45.27.*]
    Jak w temacie, chciałbym kupić pare złotych monet 1 uncjowych ale jestem nowicjuszem w tym temacie i trochę się boję przelać kasę firmie która nie ma oddziału w Polsce,nie wiem czy nie lepiej będzie kupić osobiście w oddziale stacjonarnym np.tavexu czy mennicy kapitałowej ,co o tym sądzicie?z góry dzięki za informację.
  • Re: Co sądzicie o Coininvest? Autor: ~Zydek [83.26.234.*]
    Polecam mennice kapitalowa. Wczoraj zakupilem kilka uncji w atrakcyjnej cenie.
  • Re: Co sądzicie o Coininvest? Autor: onlyv8engine [83.6.13.*]
    drogo, bardzo dorgo
  • Re: Co sądzicie o Coininvest? Autor: viper-tgs [5.173.136.*]
    Dnia 2020-07-11 o godz. 20:20 ~Zydek napisał(a):
    > Polecam mennice kapitalowa. Wczoraj zakupilem kilka uncji w atrakcyjnej cenie.

hahahahaha
  • Re: Co sądzicie o Coininvest? Autor: ~Ta [80.238.108.*]
    Co wniósł twój komentarz kmiocie ?
  • Re: Co sądzicie o Coininvest? Autor: ~Bozia [88.156.128.*]
    Ja kupowałem w Coininvest. Bez problemu. Ciut droga przesyłka (chyba 90 złotych) ale wszystko odbyło się bez problemu.
    Pozdrawiam
  • Re: Co sądzicie o Coininvest? Autor: goldstar [176.249.9.*]
    Ciut droga przesyłka (chyba 90 złotych)

O co chodzi?
  • Re: Co sądzicie o Coininvest? Autor: ~Eskimos [31.60.122.*]
    Chodzi o to, że przesyłka tego rodzaju powinna być ubezpieczona.
  • Re: Co sądzicie o Coininvest? Autor: ~giełdziarz [77.91.49.*]
    Polecam coininwest.Ceny niższe niż nasze mennice.Realizacja bez problem.Najważniejsza rzecz, na jaką msisz zwrócić wagę to cena i krótki okres realizacji.Coininwest daje ci kilka dni,a nasi dealerzy często 20 i więcej dni.
  • Re: Co sądzicie o Coininvest? Autor: ~Eskimos [31.60.103.*]
    Zadzwonilem do jednego....30 dni.
    Gość może w tym czasie wykitowac.
    Ja zresztą też na zawał w oczekiwaniu na przesyłkę.
  • Re: Co sądzicie o Coininvest? Autor: ~derlo [37.225.38.*]