• Warunkowa rejestracja Autor: ~Gosc [150.254.157.*]
    Co to znaczy? Czy nowa emisja bierze udział w WZA?
  • Re: Warunkowa rejestracja Autor: ~pers [212.160.153.*]
    tak to wyglada trzeba tu byc czujny kombinuja
  • Re: Warunkowa rejestracja Autor: ~spek [5.173.224.*]
    Z komunikatu KDPW wynika, że faktyczna rejestracja nastąpi po kolejnym komunikacie, ktòry będzie po spełnieniu się warunku decyzji GPW.
    Natomiast do 16 zostały trzy sesje. Tym samym jest duża szansa, że emisja nie zostanie zarejestrowana do 16 i tym samym większość akcji nie będzie mogła wziąć udziału w Walnym.
    Nie jestem prawnikiem, ale myślę, że w takich okolicznościach projekt nie będzie głosowany?
    Informacje są umiarkowanie optymistycznie i stąd jest miejsce do kompromisu. Kompromisu między tym, że cfi chce uśrednić z racji, że płacili 40 zł co przekłada się na ok. 13 zł obecnie i można to rozumieć - a tym, że efekt jest spòłką publiczną i mniejszościowi mają swoje prawa. Patrząc na projekty inwestycyjne budowa budynku biurowego w momencie gdy efekt ma ulokowane 12 mln. na 4.5 procent a stopa zwrotu z nieruchomości komercyjnych to 4.5-6 procent wydaje się wątpliwa pod względem profitòw. I idąc w tym toku rozumowania spokojnie tą część można zamrozić i o tyle zmniejszyć emisję natomiast ew. rozpocząć dyskusję nt. modernizacji Rybitw i spa przy hotelach. I w ten sposòb zarząd mògłby przedstawić te dwa projekty od strony biznesowej i ew. pod nie zrobić emisję z deklaracją wprowadzenia pp i pda.

...ale właśnie w tej kolejności a więc najpierw biznesplan z przewidywanymi stopami zwrotu dla inwestycji i ew. synergia a dopiero pod to skala i źròdła finansowania.
    Bo tak jak zrobiono to obecnie jest odwròceniem kolejności przez co jest odczucie, że głòwnym celem jest emisja a projekty inwestycyjne są jedynie alibi.
  • Re: Warunkowa rejestracja Autor: ~Mirek [109.173.138.*]