• Wycena akcji Autor: ~Noob [83.25.113.*]
    Jestem początkujący i szukałem ciekawych spółek dywidendowych do ulokowania oszczędności, zżeranych przez rosnącą inflację. Ta spółka pomimo wzrostu ceny w ostatnich kwartałach wydaje się podejrzenie atrakcyjna. Niski wskaźnik c/z wysoki roe, niskie zadłużenie, to wszystko powinno sprawić że cena akcji będzie conajmniej o połowę wyższa a jednak nie jest. Czy jest tu jakiś haczyk, coś czego nie widać (albo ja nie widzę) co powoduje że nie jest to atrakcyjna spółka?
  • Re: Wycena akcji Autor: ~Qwerty [213.199.253.*]
    Sprawdź transakcje kierownictwa na info strefa np. Jak sypali akcjami luty/marzec. Znajdziesz odpowiedź. Insiderzy raczej wiedza więcej...
  • Re: Wycena akcji Autor: ~Leszcz [165.156.40.*]
    To zawsze zle wyglada jak insajderzy sprzedaja. A druga sprawa, to spolki "anglojezyczne" generalnie sa gorzej wyceniane na GPW, nie liczac rajow spekulantow. Tak mi sie wydaje przynajmniej.
  • Re: Wycena akcji Autor: ~Covid19 [88.199.172.*]
    Dywidendę wypłacają z kredytu który później w ciągu roku spłacają a zarząd kupi jak będą po ok.10 zł.
  • Re: Wycena akcji Autor: ~majk [83.20.224.*]
    "pozycza na dywidende", co za brednie....
  • Re: Wycena akcji Autor: ~Aa [89.64.90.*]
     Leszcz !!!
    Przestań tu manipulować mniej zorientowanymi akcjonariuszami i ciągle powtarzać te same bzdury na temat wypłaty dywidendy z pożyczki . Łatwo sprawdzić w ostatnim sprawozdaniu .

Sprawozdanie  finansowe za rok 2019  Zysk (strata) do podziału ogółem - 14.199.432 EUR  =  64 465 421,28‬ zł

• Re: Wycena akcji Autor: ~St [89.64.95.*]
    Niektórzy bredza o ryzyku "politycznym" tj. Że na Litwie zablokują import energii z Rosji xD
    akurat ryzyko polityczne jak najbardziej istnieje. o dążeniach Litwy do odcięcia się od dostaw z Rosji jest w necie bardzo dużo. zresztą na 2025 planowane są kluczowe zmiany.
  • Re: Wycena akcji Autor: ~St [89.64.95.*]