• jak zainwestować pieniądze? Autor: maciektor [83.8.230.*]
    Witam wszystkich serdecznie! Jestem prawnikiem i widze, że wielu z Was ma wieksze pojęcie niż ja w dziedzinie finansów dlatego zwracam się do Was z prośbą o pomoc w wybraniu odpowiedniej formy ulokowania oszczędności. Mam oszczędności wysokości kilkunastu średnich wynagrodzeń i nie bardzo chcę aby te pieniądze"leżały w książce".Chciałbym je jakoś zainwestować i proszę o podzielenie się swoimi opiniami na ten temat,co będzie najkorzystniejsze i przyniesie najwieksze korzyści.Dziekuje-Maciej
  • Re: jak zainwestować pieniądze? Autor: ~bleh [153.19.33.*]
    Najlepiej gdy poradzisz sie specjalistow w Open Finance czy Expander.
    Fundusze inwestycyjne to swietny wynalazek. Jeszcze lepszy to np. jednostki na miniwig20 (dlugoterminowo).
  • Re: jak zainwestować pieniądze? Autor: ~and [192.168.2.*]
    Specjalistów ????? od czego
  • Re: jak zainwestować pieniądze? Autor: ~sss [83.24.164.*]
    tacy sami specjalisci jak w innym sklepie :) np z ciuchami

pozdr
  • Re: jak zainwestować pieniądze? Autor: ~scotty [89.64.61.*]
    Warto się zainteresować rzeczami typu giełda, forex, jakieś wschodzące rynki, poczytać czym są opcje binarne itd. - wtedy będziesz miał lepszą, pełniejszą wizję, w co można współcześnie inwestować. Szczególnie mówię o rzeczach typu właśnie derywaty, instrumenty pochodne itd. bo to jest jednak jakaś tam stosunkowa nowość. Oczywiście zawsze pozostają też obligacje, ale oprocentowanie tych wartościowych nie powala na kolana.
  • Re: jak zainwestować pieniądze? Autor: snoopy90 [193.46.187.*]
    Ja patrzyłem na Łukasz Kasza - ciekawa strona przed nachodzącymi wyborami saamorządowymi.
  • Re: jak zainwestować pieniądze? Autor: ~Zegarek [83.4.96.*]
    Dnia 2007-05-15 o godz. 12:14 ~bleh napisał(a):
    > Najlepiej gdy poradzisz sie specjalistow w Open Finance czy Expander.
    > Fundusze inwestycyjne to swietny wynalazek. Jeszcze lepszy to np. jednostki na miniwig20 (dlugoterminowo).