W dniu wczorajszym tj. 16.01.2020. dokonałem zlecenia sprzedaży akcji CD Project Red. Akcje jednak nie zostały sprzedane i niestety nie jestem w stanie zrozumieć dlaczego. Dodam że jestem początkującą osobą jeśli chodzi o rynek akcji, dlatego prosiłbym o wyrozumiałość.
Poniżej opisuję dokładnie swój przypadek.
Wczoraj tj. 16.01 postanowiłem dokonać sprzedaży akcji spółki CD Projekt Red. Cena akjcji wynosiła na zamknięciu 282,30 zł. Ustawiłem więc limit ceny sprzedaży na poziomie 282,20 z terminem ważności na 17.01.2020. Dodam że używam konta maklerskiego ING.
Nie potrafię zrozumieć dlaczego zlecenie nie zostało wykonane skoro cena sprzedaży akcji została ustalona na niższym poziomie (o 10 gr. za sztukę) niż wówczas wycena akcji na giełdzie.
Dnia 2020-01-17 o godz. 15:55 xsarion napisał(a): > Witam serdecznie, > > W dniu wczorajszym tj. 16.01.2020. dokonałem zlecenia sprzedaży akcji CD Project Red. Akcje jednak nie zostały sprzedane i niestety nie jestem w stanie zrozumieć dlaczego. Dodam że jestem początkującą osobą jeśli chodzi o rynek akcji, dlatego prosiłbym o wyrozumiałość. > > Poniżej opisuję dokładnie swój przypadek. > > Wczoraj tj. 16.01 postanowiłem dokonać sprzedaży akcji spółki CD Projekt Red. Cena akjcji wynosiła na zamknięciu 282,30 zł. Ustawiłem więc limit ceny sprzedaży na poziomie 282,20 z terminem ważności na 17.01.2020. Dodam że używam konta maklerskiego ING. > > > Nie potrafię zrozumieć dlaczego zlecenie nie zostało wykonane skoro cena sprzedaży akcji została ustalona na niższym poziomie (o 10 gr. za sztukę) niż wówczas wycena akcji na giełdzie. > > Dziękuje z góry za pomoc.