Powinni zacząć raportować ilość pozyskiwanych klientów w skali miesiąca tak jak robi to Livechat, na którego prezes powoływał się ostatnio w wywiadzie.
platformy abonamentowe to strata pieniedzy, po roku okazuje sie ze mozna bylo kupic sklep na własność bez limitów z mozliwosciami nieograniczonej rozbudowy ...
Budowę sklepu na Shopify lepiej zlecić sprawdzonym agencjom, jak link które nie tylko zrobią to dobrze, ale też zadbają o UX i inne kwestie, które sprawią, że klienci będą się po nim poruszać bez większego problemu.
To na razie jest tylko wejście na platformę. Teraz muszą pozyskać klientów będących na tej platformie (za aplikację płaci przecież właściciel sklepu a nie właściciel platformy Shopify). Niemniej widać że firma się rozwija, trzymam kciuki i liczę że za rok/dwa lata zobaczymy efekty tych starań w wynikach finansowych.
Moim zdaniem rok - dwa lata. Muszą zaistnieć w szerszej świadomości, na razie są traktowani jako nowinka i ciekawostka. Jak zaczną zarabiać, pokażą rosnące wyniki dla kilku kwartałów to może coś się ruszy. Na razie na GPW rosną głównie covid i oze bo taka moda...