Zaznaczam najważniejszy fragment: "Rozszerzenie działalności o nowe gatunki gier to nie wszystkie zmiany, jakie dzieją się wewnątrz spółki. Pod koniec sierpnia poinformowaliście Państwo, że zamierzacie wejść w nowy dla Was segment Premium i wydać grę na PC. Proszę zdradzić, jaki budżet ma mieć ta produkcja, jak będziecie ją pozycjonować cenowo, na jaką sprzedaż liczycie i w końcu skąd pomysł na kosmiczny survival? Tak, to prawda. Rozpoczęliśmy pracę nad największym jak do tej pory projektem w pełni dedykowanym na PC i konsole. To wielki krok w kierunku dywersyfikacji naszego strumienia przychodów. Na tym etapie nie możemy jeszcze zdradzić takich szczegółów jak budżet projektu i sugerowana cena. Obiecujemy jednak, że podczas prac nad projektem będziemy prowadzić bardzo transparentną komunikację zarówno z graczami jak i inwestorami. Liczymy też na wsparcie tych dwóch grup, bo przed nami duże wyzwanie."
A teraz tłumaczę: dajcie nam pieniądze to zrobimy fajną grę. Emisja? Obligacje?
Bardzo fajny wywiad. W końcu!!!! Jeśli chodzi o emisję to nie sądzę, ostatnia wyszła im kiepsko, a po takich cudach zanizania kursu ciężko będzie im znaleźć nowych chętnych. Jeśli chodzi o obligacje to nie mam nic przeciwko. To jest pożyczka którą będą musieli realnie spłacić. Bardzo dobry wywiad.
Dobry wywiad ??? Widać że nie mają kasy na ten nowy projekt a jeśli mowa o jakiejś grze premium to z marketingiem może to być około 15-20 ml a więc albo emisja akcji albo obligacje.
No i co w tym złego się pytam? Jeżeli taki będzie budżet to pomyśl o cenie gry i zyskach. W końcu może wejdą na inny poziom. Na emisję jeleni nie będzie, obligacje proszę bardzo. Wszystkie firmy tak robią. Najważniejsze żeby prezes w końcu dotrzymał słowa i jasno się komunikował a nie milczał jak do tej pory.
"według badań przeprowadzonych przez firmę Statcounter, 72 proc. użytkowników posiada urządzenia z Androidem, a zaledwie 26 proc. z iOS. Co za tym idzie, nasze pobrania możemy skalować w zależności od tego, jaki udział w rynku ma dany system operacyjny. Przy takim rozłożeniu rynku, odpowiadając na popyt użytkowników, do tej pory większy nacisk kładliśmy na platformę Google Play."
Kompromitacja. Są graczem na tym rynku od lat i powinni dysponować swoimi danymi i analizami dla własnych tytułów. Taka płytka analiza pomija takie kwestie jak odsetek osób które są gotowe płacić za produkty oraz wielkość kwot które są gotowi wydać. W efekcie wg szacunków sensortower w 2018 globalnie aplikacje w GooglePlay wygenerowały 24,8 mld USD wpływów natomiast aplikacje w AppStore 46,6 mld USD pomimo znacznie większej liczby ściągnięć na w tym pierwszym sklepie (75,7 mld vs 29,6 mld). Konfitura jest na IOS a nie w GooglePlay.
Doprecyzowując: sam gaming mobilny wg powyższych szacunków wygenerował w 2018 21,5 mld USD w GooglePlay i 33,2 mld USD w AppStore przy ściągnięciach odpowiednio 29,4 mld vs 8,9 mld.
Jakby potrzebowali kasy to tak jak ostatnio osoby powiązane z zarządem kupiłyby obligacje za milion i byłoby po problemie, póki co drugi kwartał na plusie, trzeci pewnie nieco lepiej niż drugi więc sytuacja wygląda stabililnie ale sprzedawajcie dalej. Dobrze wykorzystany raport do zasiania paniki, autor wie co robi.
Szkoda że nie wspomniał nic o flagowej produkcji TS2 i kosmicznych z niej zyskach - przecież to łgarz pospolity.
Spójrzcie na kurs po 3 latach i sukcesy Tbulla!
Ten manipulant zapowiadał 20.000.000 PLN zysku za 2018r. ! Akcje poszybowały na ponad 200 złotych! Od tego czasu trwa dystrybucja na fali równie gigantycznych zysków z samego TS2 i innych rewelacjach!
Dnia 2019-10-03 o godz. 01:25 yhm napisał(a): > https://www.stockwatch.pl/wiadomosci/zwolinski-tworzenie-gier-w-t-bull-to-kwestia-pasji-wywiad,akcje,247999 > > Zaznaczam najważniejszy fragment: > "Rozszerzenie działalności o nowe gatunki gier to nie wszystkie zmiany, jakie dzieją się wewnątrz spółki. Pod koniec sierpnia poinformowaliście Państwo, że zamierzacie wejść w nowy dla Was segment Premium i wydać grę na PC. Proszę zdradzić, jaki budżet ma mieć ta produkcja, jak będziecie ją pozycjonować cenowo, na jaką sprzedaż liczycie i w końcu skąd pomysł na kosmiczny survival? > Tak, to prawda. Rozpoczęliśmy pracę nad największym jak do tej pory projektem w pełni dedykowanym na PC i konsole. To wielki krok w kierunku dywersyfikacji naszego strumienia przychodów. Na tym etapie nie możemy jeszcze zdradzić takich szczegółów jak budżet projektu i sugerowana cena. Obiecujemy jednak, że podczas prac nad projektem będziemy prowadzić bardzo transparentną komunikację zarówno z graczami jak i inwestorami. Liczymy też na wsparcie tych dwóch grup, bo przed nami duże wyzwanie." > > A teraz tłumaczę: dajcie nam pieniądze to zrobimy fajną grę. Emisja? Obligacje?
Biegniesz w las ,a grzyby przy bandzie. Najważniejsze w mojej ocenie jest to "W kontekście realizacji strategii nie dziwi spadek przychodów. Zaskoczeniem natomiast jest mocny wzrost kosztu wytworzenia sprzedanych produktów. W ciągu trzech pierwszych kwartałów 2018 r. wynosił on ok. 0,5 mln zł, natomiast w IV kw., pomimo braku istotnych dużych premier, poszybował do 2,5 mln zł, a w ostatnim kwartale wyniósł 1,4 mln zł. Z czego wynika ten wzrost? W tej pozycji znajdują się m.in. koszty realizacji projektu G-Camp realizowanego w ramach programu GameInn"
Czyli co?Ano to ,że w tym kwartale zaksięgowali wydatki na program w ramach konkursu „GameINN” z 2017 roku.Jednorazowe.Gdyby nie to ,to zysk z działalności operacyjnej byłby wiekszy (minimalnie) niż w analogicznym okresie 2018 ,czyli wyniósłby około 2 300 000zł. ps;pozdrawiam sprzedających ze stratą.
Dnia 2019-10-03 o godz. 21:51 yhm napisał(a): > Czy sprawdzałeś jakie koszty w ramach dofinansowania były po ich stronie i czy to jest już zaksięgowana całość tych kosztów?
Wygląda na to,że jednorazowo zaksięgowali całość kosztów związanych z tym projektem
Brawo rotawirus. W końcu ktoś na to wpadł. Koszty za GameINN 1 zaksiegowane a dofinansowanie 6 mln? Dopiero 500 tysięcy wpłynęło w tym półroczu. Reszta wplynie do końca roku. To jaki będzie dochód/zysk? A gruby siedzi i się śmieje.
Mojżesz, chyba się jednak nie pomyliłeś gdyby zdecydowali włączyć jeszcze nadpłatę do skarbówki, a gdyby dodatkowo zrealizowali papierowy zysk na TD to mogło by być już napradę ciekawie
Małe sprostowanie.Nie "jednorazowe".Poszczególne transze dotacji księgują w "pozostałych przychodach operacyjnych" więc i one chyba będą z czasem w kosztach.W tym półroczu ,na to wygląda,że zaksięgowali w kosztach swój udział czyli 1,9mln.W czwartym kwartale ubiegłego roku chyba w kole 3mln.Pozostałe transze jeszcze im pewnie nie weszły.Tak czy siak gdyby nie projekt „GameINN” ,to zysk z działalności operacyjnej byłby wiekszy (minimalnie) niż w analogicznym okresie 2018 ,czyli wyniósłby około 2 300 000zł. W pierwszym półroczu tego roku dostali 600tysi dotacji,a ile w zeszłym trzeba by sprawdzić. W każdym razie zysk z działalności operacyjnej nie licząc „GameINN” mają powtarzalny jak stary dobry kałasznikow
Witam Obecna cena akcji jest smieszna jak na perspektywe. No coz pozostaje poczekac na solidny up pod roczne? choc z technicznego pkt widzenia brak zakonczenia fali krotkiej wybicia czyli 2060-2180. Nie pisze o maxach ktore siegaja obecnie przeszlo 24zl
Pewnie. Zero wiarygodności. Może niech zrobią dobrą grę na phona, a nie myślą o czymś, o czym nie mają najmniejszego pojęcia. Pewnie sami kupią akcje z emisji za kasę z akcji które sprzedali po stówce.
Tak sobie czytam te raporty i wychodzi mi że w 2018 jak odjąć te 2,5 mln które mają w kosztach za GameINN i 1 mln dotacji ktory im zwrocili za to to zysk wychodzi 2,5 mln i to mimo odpisu na 2 mln. W 2019 wydali na GameINN 1,5 mln a dostali 600 tysięcy dotacji. Gdy to odjąć to zysk z działalności wychodzi ok. 1,5 mln. Która inna firma z tej branży tak zarabia? Spójrzmy choćby na Creepy. 120 mln kapitalizacja a jaki zysk? Tutaj z takimi zyskami 20 mln kapitalizacji? W ramach GameINN muszą wydać/zaksięgować w kosztach jeszcze 2,2 mln (wartośc projektu 6,2 mln) a z dotacji wróci do nich 2,7 mln (wartość dofinansowania 4,3 mln). A jak zaczną jeszcze na tym G-campie zarabiać? I to wszystko bez Top speed 2, przed grą na PC i konsole. To jest śmiech na sali ta obecna kapitalizacja, widzicie o co tutaj gruby gra. O podatku nie piszę bo to niepewne. Teraz idę na piwko:). Narka.
Dnia 2019-10-04 o godz. 14:54 ghost-man napisał(a): > zamęczy nas ten AUTOR.... :( :( :( zniechęcenie do notowań tej spółki osiąga chyba apogeum ..:( :(
Witam Trzeba nazbierac akcji pare k i zbic to do 15-16 zl moze wowczzas sie obudzi :D