nakłady na cyfrową reklamę zewnętrzną (DOOH) w zeszłym półroczu poszły w górę o 13,6 proc. do 26,7 mln zł, a w samym drugim kwartale - o 21,5 proc. do 16,4 mln zł. - Przypomnijmy, że DOOH rozwija się coraz bardziej dynamicznie i zyskuje na znaczeniu, także w kontekście reklamy mobilnej. Rosnące na polskim rynku przekonanie o konieczności szybszego zastępowania klasycznych rozwiązań rozwiązaniami cyfrowymi sprzyja uruchamianiu kolejnych inicjatyw wprowadzania cyfrowych nośników (również koncepcji ich wykorzystania) - podkreśla Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej. - Sądzimy, że część samorządów bardzo powoli przekonuje się do rozwiązań cyfrowych w przestrzeni publicznej. Przede wszystkim ze względu na coraz większą wiedzę dotyczącą funkcjonowania nośników cyfrowych, opartego na najnowszych, nowoczesnych technologiach. Ze swej strony branża stara się uwzględniać potrzeby miast i proponować indywidualne rozwiązania łączące w sobie przekazy: informacyjny i reklamowo-promocyjny - dodaje organizacja.
Czytaj więcej na:
link