Wyniki za czerwiec świadczą o jednym - przy delikatnie mniejszych obrotach online, więcej pracy na swoje barki wzięli pracownicy z pionu handlowego. I o to chodzi. To jest właśnie moc hybrydy, że mimo nieco słabszego jednego parametru, całość idzie do przodu, przy kolejnej rekordowej marży. Siła TIMU to uzupełnianie technologi, ludzką organiczną pracą.
Pytanie czy szklanka jest do polowy pusta czy do polowy pelna. O marzy mozemy porozmawiac po wynikach za 2q. Nie sztuka jest sprzedac, sztuka jest sprzedac na odpowiedniej marzy. Osoby analiujace sprzedaz m/m r/r widza na pewno wiecej i wyniki za miesiac czerwiec w kanale online sa na pewna gruba rysa na szkle. Czy rysa bedzie sie poglebiac, bedziemy wiedziec juz za miesiac, aczkolwiek nie chce slyszec ze sprzedaz padla bo mamy lato.
W handlu akurat dobrze by było, aby szklanka zawsze była do połowy pełna. Marża akurat jest coraz większa, więc pytanie co lepsze: sprzedać dużo na niskiej marży, czy trochę mniej na wysokiej? Może się czasem okazać że przy nieco mniejszych lub równych obrotach r/r, będzie dużo większa marża, co za tym idzie firma będzie bardziej rentowna i więcej zarobi.