• Screen Network Autor: ~toja [89.77.118.*]
    https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wartosc-rynku-reklamy-zewnetrznej-w-2018-roku-prognozy-na-2019

    Reklama DOOH w 2018r. Na rynku reklamy digital-out-of-home wartość sprzedaży w 2018 roku wyniosła 56,3 mln zł. W pierwszym kwartale osiągnęła 10 mln zł, w drugim 13,5 mln zł, w trzecim 12,8 mln zł, w czwartym 20 mln zł. Zdecydowanym liderem, jeśli chodzi o liczbę posiadanych nośników, jest Screen Network (23 518 nośników cyfrowych, w tym 38 zewnętrznych ekranów LED) AMS posiada blisko 2 000 ekranów LCD w autobusach i tramwajach komunikacji miejskiej w Warszawie oraz 210 cyfrowych powierzchni na nośnikach typu Digital Citylight). 1,5 tys. ekranów w galeriach handlowych należy do IMS. do Ströer Polska blisko 2 000 ekranów LCD w wagonach oraz 31 nośników „Infoscreen” na stacjach Metra Warszawskiego. Warexpo ma w ofercie 1 536 ekranów LCD w Tramwajach Warszawskich oraz 3 wielkoformatowe, multimedialne ekrany LED w Metrze Warszawskim. Ponadto w Warszawie 3 powierzchnie LCD usytuowane na kioskach i 2 powierzchnie na wolnostojącym cyfrowym nośniku Citylight.

  • Re: Screen Network Autor: ~toja [89.77.118.*]
    Wnioski z powyższej informacji:
    1. na podstawie wyników za III kw.18 i 3 kwartały 2018 narastająco 4Fun, możemy wyliczyć, że udział Screen Network w rynku wynosił blisko 40% w III kwartale i 36,7% za trzy kwartały 2018
    2. jeśli sprzedaż w IV kwartale 2018 całego rynku wyniosła 20 mln zł, to sprzedaż w IV kw 18 Screen Network powinna oscylować między 7,4 - 8 mln zł, a w całym 2018 r. powinniśmy osiągnąć sprzedaż 20 -21 mln zł co oznacza wzrost w stosunku do 2017 r. o 49 - 56%.
  • Re: Screen Network Autor: ~hmmm [185.28.176.*]
    Pewnie z tego powodu trzymaja kurs za mordę (buzię)
  • Re: Screen Network Autor: ~steph [178.235.116.*]
    to chyba ważniejsze

    - W ostatnich trzech latach dynamika wykorzystania możliwości reklamy tranzytowej i DOOH była więcej niż zadowalająca. W roku 2018 stanowiły niemal 19 proc. ogółu sprzedaży OOH. Trudno będzie znacząco poprawić ten wynik w najbliższym roku. Liczymy, że ich udział w sprzedaży osiągnie poziom między 20 a 22 proc. - prognozuje Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej. Jak czytamy w komunikacie IGRZ, W wyborach do Parlamentu Europejskiego (2009 i 2014) poziom wydatków na kampanie oscylował w granicach 1 proc. Tegoroczne mogą być jednak dla OOH lepsze ze względu na silną polaryzację rynku politycznego. Dotyczy to także jesiennych wyborów do polskiego parlamentu. Możliwy jest blisko 4-procentowy udział obu kampanii w sprzedaży OOH w tym roku.
  • Re: Screen Network Autor: ~Inwestor4fun [83.31.69.*]
    Według moich szacunków przychody Screen Network w IV k wyniosą ok 10 mln.
  • Re: Screen Network Autor: ~4fun [185.28.176.*]
    To kiedy te 20zł? Chyba trzeba zdyskontować przychody?
    A może ile by nie zarabiali jestesmy skazani na 12zł? Może za pare lat będą tyle wypłacać dywidendy? ;)
  • Re: Screen Network Autor: ~dno [185.28.176.*]
    Wszystko fajnie super, ale nie zauwazylem zeby jakakolwiek informacja wpłyneła pozytywnie na kurs.
    Długoterminowcy są zasadniczo raczeni non stop spadkami, od szczytu juz ze 30% i w zasadzie tyle. Firma pewnie zarobi więcej niż rok temu tylko co z tego skoro kosztuje tyle samo. Ogólnie porażka zasadniczo.
  • Re: Screen Network Autor: ~flame [37.128.32.*]
    Im więcej wiadomości czytam, jak to jest tu źle, tym bardziej mam wrażenie, że zbliża się sytuacja z maja-czerwca 2018. Tyle że teraz nie tylko dobre wyniki stanowią podstawę do dobrej wyceny, dywidenda raczej w mniejszym stopniu, tylko skup. Nie sądzę, by zarząd kupował po 11,80, a wcześniej po 12,80 przewidując, że będzie niżej, po to, żeby stracić. Ale pewnie, mogę się mylić i to tylko i wyłącznie jest moja opinia :))
  • Re: Screen Network Autor: ~nie [37.47.130.*]
    Proszę Cię..
    mogę Ci podać kilka przykładów skupów gdzie kurs po skupie był dużo niżej i co z tego?
  • Re: Screen Network Autor: ~flame [37.128.32.*]
    A z ciekawości to podaj w wolnej chwili, będę wdzięczny :) Lubię sobie analizować różne pierdołki
  • Re: Screen Network Autor: ~Inwestor4fun [83.31.34.*]
    Na Monnari tak jest i to od wielu miesięcy. Ale to nie jest argument żeby wywalać, dla mnie sprzedawanie teraz jest pozbawione jakiegokolwiek sensu.
  • Re: Screen Network Autor: ~prosze [37.47.130.*]
    link 

    weź sobie pierwsza lepszą, duża szansa że będzie niżej niż rok temu
  • Re: Screen Network Autor: ~flame [37.128.32.*]
    Małą analizę zrobiłem 10 spółek z linka, które prowadzą skup. Względem stanu na styczeń 2018 roku (publikacja tego artykułu) 50%, tj. 5 spółek ma obecnie niższą cenę (EGS, MZA, SHD, UNI, MON) . W przypadku czterech spółek (BBD, ENP, NEU, IMP) stan jest podobny (przyjąłem, że oznacza to różnicę nie większa niż 10% względem stanu poprzedniego), czasem teraz spadają z wyższej ceny, czasem rosną z niższej. 1 spółka (IPX) z mojego zestawienia jest w silnym trendzie wzrostowym od tego czasu.
    To oczywiście nie jest 1) rzetelne ani 2) miarodajne (niewystarczająca próba), aby obiektywnie potwierdzić Twoją hipotezę, że cena większości spółek prowadzących skup akcji własnych nurkuje później. Niemniej jednak - dzięki za możliwość zabawy :)

    Tylko że ostatecznie tworzenie miarodajnych analiz jest niemożliwe. Chyba że jakoś big data itd. Weźmy sobie Boryszew. Skup skupem, ale wiadomo, co tam powychodziło z panem Karkosikiem itd. I masz później takie różne rzeczy w przypadku wielu spółek, które "wychodzą". I to później zaburza ocenę.

    Takie luźne myśli ;)
  • Re: Screen Network Autor: ~odp [185.28.176.*]
    Przeanalizuj lepiej czy się zatrzyma na 10 zł czy poleci od razu na 8
  • Re: Screen Network Autor: ~flame [37.128.32.*]
    Na 3 od razu. Nie ma co się rozdrabniać. ;)
[x]
DIGITANET 1,73% 105,60 2025-11-10 17:04:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.