Tylko blokadę . Najlepiej osobiście _Lista_Punktow_Obslugi_Klienta_Noble_Securities_201812141463419672.pdf albo przez Pełnomocnictwo https://www.bankier.pl/static/att/emitent/2018-11/_-_Pelnomocnictwo_udzielane_przez_Akcjonariusza_bedacego_osoba_fizyczna_final_201811300814334293.pdf. Wszystko jest w Zaproszeniu
Link poniżej zawiera na dole ogólnej informacji załącznik (jest spakowany) jak go rozpakujesz ostatnia pozycja "Zaproszenie do składania ofert sprzedaży" dokładnie wszystko opisuje. Jak jesteś z małego miasta to załatwienie tego jest bardzo trudne bo tam w placówkach panuje ciemnota.
Hej dzwoniłem do oddziału krakow to faktycznie goście średnio ogarnięci , nie bardzo pomogli nie wiem czy skutecznie uda mi się zapisać na ten skup. Może to ich celowe działanie? Mam 20k akcji więc nie odpuszczę
Kolego rob tak jak ja, jestem z Zielonej Gory nie w moim miescie mojego biura maklerskiego, wiec jade do Poznania, oni mi robia wszystkie potrzebne papiery, ktore zanosze Noble w Poznaniu i po temacie
1. Idź lub zadzwoń do swojego biura w sprawie pełnomocnictwa i jeśli to możliwe to załatw to u nich albo 2. Wybierz sobie najbliższe miasto, w którym jest biuro maklerskie twojego banku oraz biuro Noble Securities i załatw to osobiście w ciągu jednego dnia. Nie wiem jakie są koszty pełnomocnictwa ale te informacje powinien podać ci twój makler. Zanim wybierzesz 2.- wypełnij dyspozycję przez internet i wskaż miasto, w którym blokadę akcji chcesz odebrać.Zaoszczędzisz czas.
Do prokuratury policji i KNF to jest beszczelne złodziejstwo kiedy tych dwoch zostanie zatrzymanych maja na tych przekretach prawie 100% a drobni inwestorzy nic jedna banda złodzieji
O jeszcze spadło a te dwa złodzieje wmawiaja ludzią ze to dobra społka i opylają własne alcje po 4,20 zł jak na rynku są po 2,70 zł pytam prokurature policje KNF od czego jestescie i za co płaci wam Państwo Polskie kiedy tych dwoch zostanie zatrzymanych