Nie jestem prawnikiem ale moim zdaniem nie jest to żadne ogłoszenie upadłości. Sąd ustanowił Tymczasowego Nadzorcę Sądowego aby odzyskać jedną konkretną wierzytelność z majątku. Sąd uczynił to na wniosek wierzyciela o ogłoszenie upadłości. Do ogłoszenia upadłości, jak rozumiem Sąd się nie przychylił. Samo określenie Tymczasowy Nadzorca daje do zrozumienia ze ta funkcja będzie pełniona jedynie tymczasowo do odzyskania tej konkretnej wierzytelności z majątku. Są to oczywiście jedynie moje przypuszczenia. Każdy musi to przeanalizować i zinterpretować sam.
O niczym ta informacja o TNS nie przesądza. Zanim doszłoby by do upadłości to musi wiele wody w Wiśle upłynąć. I zadziac się dużo złych rzeczy. Erne nie raz pokazało, jak wychodzić z opresji.
Jestem spokojny, traktuję to bardziej jako możliwość zarobkową, bo wielu przestraszonych odda papier taniej.
Maja perle czyli Arrinere, wersja spalinowa wygrała prestiżowe brytyjskie zawody, za chwile pojawi się wersja elektryczna. Dlatego uważam, ze tu jeszcze będzie się działo. Do tego mocne wejście w Blockchain....
Widac, ze jakiś grubas bardzo umiejętnie zgarnia pakiety. Na Erne już wielu stawiało krzyżyk a tymczasem pięknie dawało zarobić. Wielkie odbicie arrinery to kwestia krótkiego czasu, być może dni.
Co do finansowania chodziło mi o komunikat "...Zarząd Arrinera S.A. z siedzibą w Warszawie informuje, że powziął informację od spółki zależnej Arrinera Automotive Holding Ltd. o wstrzymaniu procesu pozyskania środków dla projektu Arrinera Electric Hypercar poprzez przeprowadzenie emisji Initial Coin Offering...." Całość w komunikatach.