Na steam toczy się dysputa dot kwestii tzw peaku i graczy w grze. Też tam ludziska wypisują niestworzone rzeczy. Borreh - producent z Farmy właśnie przed chwila udzielił wyczerpującej wypowiedzi i radzę żeby ją zapamiętać żeby trolle nie zapchały.
Szczególnie polecam ten fragment dot. tego że peak na steam to nie wszyscy grający...oni widzą resztę której steam nie pokazuje....
Początkowo opublikowane przez
Cpt.ButtHurt:
People like to bring examples like Insurgency or Squad being in early access, but they fail to acknowledge that both games never had less than 1200 concurrent players at the same time, while WW3 is already going down to 200 and people can't find games, which means they will further abandon it.
link - The average player numbers for Squad one month after release in December 2015 dropped below 1000 and stayed that way for 9 months (going as low as 500-600 average per month which I think is lower or comparable to what WW3 has now). That's was A LOT less than "1200 concurrent players". Now the game has daily peaks for a couple thousand people playing.
Did people cry that Squad is "dead" during those 9 months? I don't know, probably yes, considering the player numbers were lower than ours?
Did the game die?
Does anyone care now if people called it "dead" after release?
Early Access publishing is a marathon not a sprint (unlike most AAA releases) and I don't need any "rose tinted glasses" to see how our title fares right now. It's enough to see the increased spikes after updates and the amount of reviews we get and all, not to mention our in-house player analysis tools (we are aware not only of concurrent players but also of player retention and the exact numbers of people booting up the game within a month and that is not a small number).
Again look at how simillar titles in EA fared and understand that we do not care about player spikes right now because it's obvious they won't be high, other games had it worse and still managed to become household names.
What I personaly am concerned about, however, is the amount of people running around declaring the game dead - Because it can easily steamroll from here as the word gets out that "the game is dead" and people will stop playing because they will be convinced there is no one to play with regardless of actual player numbers. That is a much bigger issue for me right now than our actual player counts.
If you really want to see the game die then check back 6 or 8 months from now and see how it fares. If player numbers will be low by that point THEN we'll worry.
"To be honest, I'm pretty sure he's a smart guy and he with the rest of the team realizes that their project is going down and in early access" - No one in our team thinks we're going down, for us it's just work like usual, with the biggest priority being put on sorting the last technical issues out for people who can't play or connect and then on bugfixes and new content (in this order).
Instead of focusing on philosophical tirades we're working hard to make sure everyone who bought WW3 can play it.
Ostatnio edytowany przez:
Borreh; 9 min temu
#32< 1 2 3 >
Wyświetlanie 31-32 z 32 komentarzy
Na stronę: 15 30 50
World War 3 >
Dyskusje ogólne > Szczegóły wątku
Data napisania: 27 listopada o 10:29
Posty: 32
Początkowo opublikowane przez
Cpt.ButtHurt:
Ludzie lubią przywoływać takie przykłady jak Insurgency czy Squad, ale nie przyznają, że obie gry nigdy nie miały mniej niż 1200 jednoczesnych graczy, podczas gdy WW3 już spadło do 200, a ludzie nie mogą znaleźć gier, co oznacza, że będą go dalej porzucać.
link - Średnia liczba graczy w Squad w miesiąc po wydaniu w grudniu 2015 spadła poniżej 1000 i pozostała na tym poziomie przez 9 miesięcy (średnia z nich to 500-600 na miesiąc, co moim zdaniem jest niższe lub porównywalne do tego, co ma obecnie WW3).
Czy ludzie płakali, że Squad jest "martwy" podczas tych 9 miesięcy?
Czy gra umarła?
Czy ktokolwiek ma teraz na uwadze, czy ludzie nazwali to "martwym" po wydaniu?
Publikacja Early Access to maraton, a nie sprint (w przeciwieństwie do większości wydawnictw AAA) i nie potrzebuję żadnych "kolorowych okularów", aby zobaczyć, jak nasz tytuł się teraz sprawdza. Wystarczy zobaczyć zwiększone skoki po aktualizacjach i ilość otrzymywanych opinii, a także nasze wewnętrzne narzędzia do analizy graczy (jesteśmy świadomi nie tylko współbieżnych graczy, ale także zatrzymania graczy i dokładnej liczby osób startujących do gry w ciągu miesiąca i to nie jest mała liczba).
Ponownie sprawdź, jak wyglądają simillarowe tytuły w EA i zrozum, że nie dbamy teraz o skoki graczy, ponieważ oczywiste jest, że nie będą wysokie, inne gry miały gorzej i nadal zdołały zostać nazwiskami domowymi.
Tym, na co mnie osobiście niepokoi, jest liczba osób, które biegają dookoła, deklarując, że gra jest martwa - ponieważ łatwo może się z niej wydostać, gdy słowo wychodzi, że "gra jest martwa", a ludzie przestaną grać, ponieważ będą przekonani nie ma z kim grać, bez względu na faktyczne liczby graczy.
Jeśli naprawdę chcesz zobaczyć, jak gra umiera, sprawdź ponownie za 6 lub 8 miesięcy i zobacz, jak to się dzieje.
"Szczerze mówiąc, jestem prawie pewny, że jest mądrym facetem, a on wraz z resztą zespołu zdaje sobie sprawę, że ich projekt jest coraz mniejszy" - nikt w naszym zespole nie myśli, że schodzimy, dla nas jest Działają jak zwykle, przy czym największy priorytet kładzie się na sortowaniu ostatnich problemów technicznych dla osób, które nie mogą grać lub łączyć się, a następnie na poprawkach i nowych treściach (w tej kolejności).
Zamiast skupiać się na filozoficznych tyradach, ciężko pracujemy, aby upewnić się, że wszyscy, którzy kupili WW3, mogą w nią zagrać.
Ostatnio edytowany przez:
Borreh; 9 min temu
#32< 1 2 3 >
Wyświetlanie 31-32 z 32 komentarzy
Na stronę: 15 30 50
World War 3 >
Dyskusje ogólne > Szczegóły wątku
Data napisania: 27 listopada o 10:29
Posty: 32