A tak na serio, panowie, powiedzcie jaka w waszej opinii (subiektywnej) jest tego przyczyna(y)? - Mało innowacyjne/niewyrózniające się produkty ? - Złe zarządzanie ? - Złe targetowanie produktów ? - Słaby marketing ? - Duża konkurencja ?
uważam, ze produkty sa całkiem ok, ale jest bardzo duża konkurencja na tym rynku (włączając małe, kilkuosobowe manufaktury), ponadto brak mocnej marki.....powiedzmy sobie szczerze, w cenie nowych kolumn pylona mozna dostać uzywane B&W, dali, kefy czy nawet niewiele drozej logany i sonusy.... ja interesuje sie takim sprzetem, ale raczej pylona bym nie kupil....z kolei jako standardowe zestawy dla "zwyklych" ludzi to troche drogie
Dnia 2018-11-14 o godz. 16:08 ~kosciuszki napisał(a): > Spadająca gwiazda :D > > A tak na serio, panowie, powiedzcie jaka w waszej opinii (subiektywnej) jest tego przyczyna(y)? > - Mało innowacyjne/niewyrózniające się produkty ? > - Złe zarządzanie ? > - Złe targetowanie produktów ? > - Słaby marketing ? > - Duża konkurencja ? >
Niszowy rynek o wysokich progach wejścia na wysoki poziom sprzedaży, mocna konkurencja o bardzo dobrym brandzie, niskie nakłady na marketing i reklamę (gdyby były większe spółka krótkoterminowo notowałaby stratę), do tego niski poziom wykorzystania aktywów (rozumiany jako relacja sprzedaży do aktywów trwałych). Do tego wysoki poziom zadłużenia, dług termin ściągania należności.....