Dnia 2018-07-03 o godz. 09:56 ~RMRMR napisał(a): > A każde drzwi w TV są otwarte. Czekam na jakieś fajne infa.
Jak Radosław mówi, że to jego biznes na lata to z gęby cholewy nie robi, bo by go pudelek i inne kolorowe gazety rozjechały i miałby już po karierze występowania w talk-show. Dlatego spokojnie przyglądam się rozwojowi wypadków. Gorące akcje i gorący kapitał musi się przewalić i będziemy budowali krok po kroku markę.
Coś jak ze spółkami z branży gier. Przez kilka lat potrafili tam przynosić straty i szorować po dnie. A jednak udało się i wystrzeliło. A tu bonusem jest, że od samego początku mamy markę, sprzedaż i produkty. Jak dystrybucja się rozszerzy i zagranicy łyknie, będzie git.
Jego sukces = mój sukces. A domyślam się, że na czym jak na czym, ale na sukcesie Vabuna mu zależy.
Dnia 2018-07-03 o godz. 10:07 ~Rvis napisał(a): > Dnia 2018-07-03 o godz. 09:56 ~RMRMR napisał(a): > > A każde drzwi w TV są otwarte. Czekam na jakieś fajne infa. > > Jak Radosław mówi, że to jego biznes na lata to z gęby cholewy nie robi, bo by go pudelek i inne kolorowe gazety rozjechały i miałby już po karierze występowania w talk-show. Dlatego spokojnie przyglądam się rozwojowi wypadków. Gorące akcje i gorący kapitał musi się przewalić i będziemy budowali krok po kroku markę. > > Coś jak ze spółkami z branży gier. Przez kilka lat potrafili tam przynosić straty i szorować po dnie. A jednak udało się i wystrzeliło. A tu bonusem jest, że od samego początku mamy markę, sprzedaż i produkty. Jak dystrybucja się rozszerzy i zagranicy łyknie, będzie git. > > Jego sukces = mój sukces. A domyślam się, że na czym jak na czym, ale na sukcesie Vabuna mu zależy.
Dnia 2018-07-03 o godz. 09:56 ~RMRMR napisał(a): > A każde drzwi w TV są otwarte. Czekam na jakieś fajne infa.
Polska szóstym rynkiem kosmetyków w Europie
Wartość polskiego rynku kosmetycznego w 2016 roku wyniosła 16 mld zł, podczas gdy w 2002 roku było to 9 mld zł. Polski rynek osiągnął taki poziom dzięki stałemu rozwojowi w ciągu ostatnich piętnastu lat. Realny skumulowany wzrost rynku w tym okresie to 32 proc., czyli średnio 2 proc. rocznie. Natomiast nominalny skumulowany wzrost rynku wyniósł aż 78 proc. Skok branży jest imponujący, szczególnie w porównaniu z sytuacją w innych państwach europejskich. Polska jest szóstym rynkiem kosmetyków w Europie i rośnie najszybciej. To tym bardziej istotne, że inne duże rynki jak np. francuski i włoski nie tylko nie odnotowały wzrostów, ale wręcz się skurczyły (odpowiednio o 0,19 proc. i 1,09 proc.). To wszystko powoduje, że prognozowana wartość rynku kosmetycznego w Polsce w 2021 roku wyniosła 20 mld zł. – W najbliższych latach polska gospodarka powinna nadal się rozwijać, a wraz z nią branża kosmetyczna. Równocześnie rosła będzie zamożność społeczeństwa, co w konsekwencji oznacza wzrost popytu na kosmetyki. Zmieniać się będzie jednak struktura tego popytu. Wzrośnie sprzedaż droższych wyrobów. Z kolei konsekwencją zachodzących w Polsce zmian demograficznych będzie wzrost zapotrzebowania na produkty przeznaczone dla osób starszych – mówi Julia Patorska, Starszy Menedżer w Dziale Sustainability Consulting Deloitte, Ekonomistka w Deloitte.
Dnia 2018-07-08 o godz. 12:22 ~Maszerano napisał(a): > Dnia 2018-07-03 o godz. 09:56 ~RMRMR napisał(a): > > A każde drzwi w TV są otwarte. Czekam na jakieś fajne infa. > > czekam na kolejne kontrakty i lecimy na poziomy powyzej 10zl
Myślę, że kolejne infa przyjdą lada moment. Trzymam kciucki skupuję akcyjki.