Wiadomym jest że Prokuratura Wrocławska prowadzi postępowanie przeciwko byłemu Zarrządowi Ganta o przekręty. Sam byłem wzywany na Policję jako świadek dotyczący zakupu obligacji zabezpieczonych.Wygrany proces o zapłatę z klazulą wykonalnosci nic nie dał bo komornik jest bezradny/nieruchomości które miały hipotekę na rzecz obligacji zabezpiczonych np GNT0814 zostały zajęte przez instytucje finansowe które udzielały kredyty mimo hipotek na rzecz FIZ/ Z tego co mi wiadomo na terenie Polski wiele osób oszukanych ma podobne wyroki w ręku. Dlaczego więc nie skrzykniemy się na internecie i nie zrobimy pozwu zbiorowego tak jak zrobili to ludzie z Amber Gold? Może wsród nas jest jakiś prawnik który potrafiłby zając sie tematem.Oczywistym jest że kazdy z oszukanych dorzuciłby cegiełkę kosztów.Ja nie jestem prawnikiem ale mam nieoficjane info że łacznie przekęcono już powyżej 1mld.!! Sądze że osoba która zajmie się tym tematem z uwagi na wielkość stanie sie osobą medialną.
do: bkosz Jest już grupa ludzi którzy coś już robią od dłuższego czasu.Były duże lokalne publikacje prasowe pod wymownym tytułem "Afera większa niż AmberGold" gdzie pada kwota defraudacji 770mln itd. Grupa ta jest ze Stargardu dlatego dziwię się ludziom ze Szczecina. Publikacje prasowe z roku 2017 i według ostatnich info kwota uległa podwojeniu . Ja odezwe się na podany tel.
a niby co i jak? Pierwsze co to powinno być spotkanie ludzi pod odra tower o wyznaczonej godzinie i stworzyć np listę "obecności" i porozmawiać o formie nacisku... tak czy nie? podobno jest 2500 drobnych inwestorów 0814.
A co z tymi mieszkającymi daleko od Wrocławia ? Pokrzywdzeni są ludzie z całej Polski , wiem że jest np grupa ze Szczecina itd., ja mieszkam w mazowieckim ..Mogę być tylko duchem na takim spotkaniu , ale zaakceptuję to, co postanowi większość ..Pamiętajmy ,że w wielkości siła ..Nie możemy odpuścić tym draniom